Biće to specijalizovani sajam turizma, prvi te vrste na ovim prostorima. Sudeći prema prijavama učesnika, u Novom Sadu će biti mnogi od onih kojima gosti obezbeđuju egzistenciju.
A zemlje Jugoistočne Evrope, koje imaju velika prirodna bogatstva i bogato kulturno nasleđe, već godinama privlače sve više stranih turista i poslovnih klijenata kao nove, neistražene destinacije.
Prirodna bogatstva i kulturno nasleđe zemalja Jugoistočne Evrope, uz konkurentne cene smeštaja, usluga, kongresnih prostora i ispred svega jedinstveni stil života i drugačiji pristup ugostiteljstvu i turizmu uopšte, čine mnoge destinacije regije pravim draguljima koje tek treba otkriti. Stoga, zajednički cilj svih stejkholdera u turizmu regiona mora biti isti – podstaći svet da krene u potragu za draguljima.
Zemlje Jugoistočne Evrope imaju raznoliku turističku ponudu i svaka ima svoje posebnosti, ali ipak tri oblika turizma su zajednička za sve – kongresni, wellness & spa i zimski turizam. Organizatori specijalizovanog poslovnog sajma Winter & Spa Travel Market (WSTM), kompanija Turistička prizma i organizacija CERTUS, u planiranju sajma vodili su se upravo ovom činjenicom. Želja organizatora WSTM-a je da iz godine u godinu sve više svetskih kompanija dobije priliku da upozna naš region i sve njegove posebnosti.
„Naše zemlje imaju privilegiju da budu ‘nove’ na starom kontinentu. Ljudi širom sveta su uvek u potrazi za novim iskustvima i nečim posebnim i drugačijim. Ako biste hteli rečju da opišete naš region, ‘poseban’ bi definitivno bila ta reč. Mi želimo da ceo svet to vidi i dobije priliku da uživa u tome“, smatra Đorđe Mihajlović, direktor Turističke prizme.
Winter & Spa Travel Market nije samo poslovni sajam već i generator novih ideja za koje je zaslužna konferencija Travel2IT, koja se sastavni deo WSTM-a. Konferencija je posvećena najnovijim trendovima u informaciono-komunikacionim tehnologijama i turizmu, a organizovana je kroz serije kvalitetnih predavanja i tematskih panela sa željom da se unapredi poslovanje kako unutar same regije, tako i sa ostatkom sveta.
Iako je poslovna saradnja srž sajma Winter & Spa Travel Market, organizatori su imali na umu i značaj komunikacije sa građanstvom, zbog čega će 24.10. (od 17h do 22h) i 25.10. (od 11 do 16h) građani Novog Sada, odnosno svi koji dođu iz naše države, kao i okolnih zemalja, imati priliku da se bolje upoznaju sa lepotama regije u kojoj žive, ali i da uživaju u pratećem muzičkom programu humanitarnog karaktera. Posebnu prezentaciju će imati i gradovi partneri WSTM-a 2014, Opatija i Banjaluka, koji će se predstaviti kako poslovnim partnerima tako i građanstvu onim najboljim što mogu da ponude.Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.