Objavio Siniša Mali: Pogledajte kako će izgledati novi Savski most (FOTO)

Ostavite komentar


  1. Čija idiotska ideja je, da pešaci i biciklisti dele isti prosor, odvojeni samo isprekidanom linijom?

  2. Evo ga sef svih keptomana u Oskarovom kartelu . Koje godine ce biti izgradjen taj most to, ne sme ni da zine. Koliko ce da kosta ni to takodje. Ali narod ce u strahu od neoradikalske gradnje , da ga zaobilazi u sirokom luku.

  3. A koji ste to „vi“ koji ne rušite nego gradite, jel’ to SNS stranka ili država Srbija.

  4. Ne, hoćemo naš most prica Eugena Savojskog! Niko ne sme da ga pipne! To je naša budućnost i spas!

  5. Mogući prelazak samo el. automobilima i el. biciklama.
    Pešacima dozvoljen prelazak isključivo u dubokoj tišini.

  6. Neću novi most. Hoću 2 minuta sa naplatne rampe i uvid u ugovore sa kineskim kompanijama.

  7. Ko će smeti da pređe preko njega? Možda drug Vulin, posle konzumacije jovanjičkog pardajza

  8. Super most koji će se nakon godinu dana srušiti. Jer, vi ste poznati kao izuzetni graditelji.

  9. Lepo izgleda zaista. Problem je što se sve na kraju izgleda drugačije od rendera, košta x3 više od realne, a za par godina se već rekonstruiše. Mali je dao sliku i mnogo podataka, ali podatak o ceni je izostavio! Nije to slučajno…

  10. Aman čoveče mani se starog Savskog mosta. Dosadni ste sa svojom gramzivošću i nekulturom

  11. Gradite ga slobodno, ali u Surčinu kod Ekspa, a ne na mestu Starog savskog mosta, koji tu ostaje!

  12. Da su ljudi ovde iole normalni, ne bi dozvolili vise nikada ovim ljudima da bilo sta zidaju i trose sada vec puno milijardi. Koliko smo mogli imati mostova, puteva, stadiona da su oni kostali stvarno koliko su kostali . Oni nam ne prave puteve, vec kradu puteve i stavljaju ma svoje racune

  13. Ozbiljna država bi smislila način da staei most ostane kao eksponat, sa dobrom idejom ništa nije neozvodljivo. Problem je što vlast u svojim redovima nema vizionare, ljude koji su sposobni da prihvate izazov i da smisle nešto originalno, što je i poenta u arhitekturi. Mali stavlja rendere nečega što sam, u ovoj ili onoj kombinaciji, video na trista mesta do sada u svetu. I onda kaže „ponos“ – reč koja mi se ogadila jer je najviše koriste Vučić, Mali i Brnabić. Smučili ste se svima!

  14. Možda će i da izgleda ako raspišete tender u okviru zakona,pridržavati se rokova,ne ukradete ni dinar i da ga radi renomirana firma koja je izgradila bar 20 mostova. I da nema Kineza.

  15. Леп је,само да ови са мирним блокадама не направе још глупости па да се заустави градња. Живела Србија.

  16. Stari most je trebalo renovirati, da bude lep, i u funkciji iskljucivo za bicikliste i pesake, eventualno na mostu otvoriti razne sadrzaje poput raznih tezgi,radnjica, za suvenire. Takav most bi bio poput turisticke atrakcije i ostao bi sacuvan jedan od simbola Beograda, jer stari most je svakako simbol Beograda i kao simbol bi morao biti sacuvan po svaku cenu, pa nije to neki gvozdeni most na periferiji grada napravljen pre 30 godina iskljucivo zaprevoz tereta, pa aj ga rusimo i pravimo novi i bolji, to bih pozdravio. Levo i desno, ili samo sa jedne strane starog mosta, zalepiti novi most na kome bi se odvijao automobilski i tramvajski saobracaj.

  17. Ajde napravite prvo.a i ovaj može da ostane kao pešački.Nego bojim se da se sve što vi napravite ne sruši posle par meseci

  18. Da li vi znate da nije sve u lepoti? Taj most je deo slavne istorije ovoga grada. Okanite se već jednom.

  19. Zar niko od novinara ne zna da ga pita A GDE ĆE DA STANE TAJ MOST? PO ŠIRINI? NA DESNOJ OBALI SAVE, KOD „Beograda na vodi“?
    Sa obe strane sadašnjeg Starog mosta su već sagrađene nove zgrade, BLIZU MOSTA. A tu treba da uglave četrdeset metara širine novog!! Šta? Ići će saobraćaj pred prozorima stanovnika ovih zgrada?? Ovi Vučićevci su ,em lopovi, em ludi.

  20. @Košava Da li mislite da se pri realizaciji izgradnje ovog mosta primene ista iskustva stečena na izgradnji Djilasovog Mosta na Adi, u to vreme najskupljeg mosta na svetu ( te dužine)?

  21. Ko Vama da veruje?
    Sve što Vi pravite je nebezbedno,ubija ljude.
    Napravite novi,stari ne dirajte.
    Ceo Beograd će preko Brankovog mosta.

  22. A kako ce tako širok most da stane kada su već izgradjene stambene zgrade koje maltene dodiruju stari most? Jel to nekom jasno?

  23. Sve što su predhodne generacije napravile naprednjaci će srušiti, a ono što su oni napravili samo se ruši.

  24. Lepo videli smo kako izgleda, a znamo da će se srušiti nekih mesec dana po otvaranju, jer vam 15toro ubijenih očigledno nije bilo dovoljno. I pozdravi Vesica. Sjajno je odglumio svoje „hapšenje“.

  25. Novi most očigledno da neće značajnije da rastereti automobilski saobraćaj na Brankovom mostu i Gazeli, prilazi su mu relativno “zabačeni“. Medjutim, taj je most bitan za tramvajski saobraćaj, pa je i to dovoljno da se izgradi. Automobilski most bi bo efikasniju u produžetku Bulevara Zorana Djindjića, ali tom rešenju smetaju izgradjeni objekti s obe strane reke, Deltine zgrade i Kula Beograd. A gde će se postaviti most za metro, može li to da bude i automobilski most?

  26. Sram te, Siniša! A gde ti je prostor za širi most od Starog, kad ste okolo nacickali zgrade bwf? Pa to što pokazujete je protiv logike! Gde i kad ste planirali da ga uglavite?! I kad?!

  27. Za mozda 10 godina. I kolko ce opet biti preplaceno i koliko ce opet SNS stetocine pokrasti para od toga…

  28. Nije problem u novom mostu, mostova nikada dosta, problem je sto kada su projektovali H2O na vodi nisu predvideli novi most i zato ruse strari jer su tu sve prilazne saobracajnice. Tuzno i pretuzno koliko je nestrucnjaka. Stari most je mogao da ostane tu gde je i da bude samo pesacki i biciklisticki, a da se pored napravi za saobracaj, ali ……. tuzno kako ova vlast nista ne zna. Dokle?

  29. Osnovno pitanje je ko je izvođač radova, rok završetka radova i koja je cena mosta.
    Bez tih informacija za građane Srbije je to šarena laža.

  30. @70+
    Izvinite,ali gde Vi živite?!!
    Svugde sam video da pešaci i biciklisti dele istu traku, odvojena samo središnjom linijom.
    I to je Vama, što je normalno, problematično u celoj ovoj priči?!

  31. Ovaj most jeste prelep, kao i svaki neimarski poduhvat koji je Šef lično uradio, jer samo on zida po Srbiji!
    Opozicija će sigurno biti i protiv ovog mosta čiji je crtež prelep, doduše razlikuje se bitno od onog projekta holandskih arhitekata, mada je to manje bitno, naš Siniša će dobiti 5 iz likovnog.
    Ni 2026. godina nije daleko, malo strpljenja samo, ne može sve sada i odmah, ne mogu i leteći automobili, i brze pruge, novosadska samootpadajući železnička stanica i ovaj predivni most.

    Ali, ako bi dobri Siniša mogao da ga pomeri par kilometara gore ili dole, da zaobiđe najlepše naselje u Evropi, Beograd na vodi; gradnja ove ćuprije i saobraćaj, a posebno tramvajski, smetaće snu građana ovog elitnog naselja, a oni su viša kasta.

    I da se nemačkim kompanijama zabrani da rade na izgradnji prelepog mosta g. Siniše-podseća nas sve na zle nacističke okupatore koji su izgradili ovu sadašnju rugobu i skalameriju, koju nikako da srušimo.

    Predaja nije opcija!
    Radimo gradimo!
    Ko se snama druži, život mu je duži!

  32. Na slikama su prikazana dva RAZLIČITA mosta – jednom lukovi idu od obale do obale BEZ stubova a drugi most ima lukove na stubovima u reci. Šta je tačno? Oni još, očigledno, nemaju glavni projekat mosta! O tempora, o mores!

  33. Ovoliko širok most znači da će one dve zgrade morati da se sruše a vlasnici da se isplate.

  34. Odvratan je taj hologram iz budućnosti…
    Sve zemlje čuvaju svoje staro i rekonstruišu stručno a samo naprednjačka grupacija uništava sve pred sobom da bi potkupila, oprala i zasitila svoju sektu milijardama….. odvratni ste!!!!

  35. lepo je sto se gradi samo da se gradi sa velikom konttolom i da se uspostavi standard kao jus sto je bio, nece vam nikada oprostiti Novi Sad a posiljalac ove poruke nije politicki protiv Vas. da znate narod dugo slusa kako se grade putevi i pruge sto je dobro ali ne zelimo po svaku cenu jer ko zna sta je sve aljkavo izradjeno, takodje glavna poruka je nemoze se potpuna predaja Kosova i tamo naroda koja se desila i to sto narod u Srbiji zivi jako tesko i iz nuzde korupcija cveta u Srbiji!

  36. Bolje da prethodno urede gradski prevoz. Svaki dan jedva dođem na posao i jedva se, posle, vratim kući. Javni saobraćaj je u potpunom rasulu, to treba da im bude prioritet svih prioriteta.

  37. Evo vam ideja : ostavite stari most za pésake in bicikliste, kafice, pijacu, a pored izgradite novi za automobile I tranvaje. .

  38. Ljudi jel vama jasno da je NJIMA samo smetalo kloparanje tramvaja, i da je verovatno AV naradio da se to „reši“ a oni „rešili“ onako kako NE UMEJU, najgluplje, najskuplje i najkomplikovanije, sada samo ostaje da ih ON opet odbrani !!!

  39. Ma briga me kako ce izgledati novi most(a tu je i otimanje para,to njih zulja),nedirajte stari.

  40. pa napravite ga,šta ste do sad čekali
    ali ne diraj stari
    stari za pešake i bicikliste,

  41. Koja je ovo matematika, 2 trake = 6.5m, 4 trake =13m, 2 tramvajske trake 6,5m. 2 biciklističko- pešačke trake 6,5m
    To je ukupno 4×6,5=26m
    Kakvih bre 38 i 42m.
    Vratite se u osnovnu školu kod učiteljice.

  42. Чијим парама “такозвани ВИ”, градите мост. Ко сте ВИ…

  43. Kada je pre par godina potpisan ugovor sa izabranim izvodjačem mosta obrazloženje zbog čega je izabran izvodjač koji nije renomirana gradjevinska firma iz oblasti niskogradnje je bilo da će taj izvodjač obezbediti predfinansiranje za neophodnu izradu projektne dokumentacije i za pripremne radove. Ugovor, ali i poseban ugovor o predfinansiranju su tako i potpisani ali projektne dokumentacije nema do danas. Izvodjač je neku sumu po osnovu predfinansiranja platio izvesnoj domaćoj kompaniji ali ne po osnovu izrade projektne dokumentacije već po osnovu „konsultantskih“ usluga. Tako, danas još uvek nemamo projekat za Savski most, izvodjač nije ispoštovao potpisani ugovor, a država ne samo da nije raskinula postojeći ugovor već je sa ovim izvodjačem potpisala još nekoliko ključ̣nih infrastrukturnih projekata pozivajući se na iskazani profesionalizam i doslednost u poslovanju ovog izvodjača.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zdravko Šotra, filmski režiser

Danas čitam danas, Danas sam čitao juče i sutra ću čitati Danas zato što je to sve što nam je ostalo od dnevne štampe.