Beogradski metro i voz naredne godine planira da zaposli još 11 osoba

Očekuju još više posla u 2020.

Ostavite komentar


  1. Ko će voziti te vozove kada mašinovođe masovno beže za Nemačku???
    A plata mašinovođe BG voza je 31.700 din.

    1. Cudno je to kako ulaskom u neku partiju ili pokret covek odjednom postane strucan i odvazan i odmah zna kako neku gradsku aktivnost treba organizovati i siguran je da ce usmeravanje para iz budzeta po njegovoj zamisli biti nepogresivo. To politicko angazovanje je najveci problem. Nikad polupismeni nece postati strucnjaci. Nikad inzenjeri koji su godinsma bili u zapecku svojih firmi nece postati eksperti. Oni i dalje nista ne znaju a njima upravljaju tajkuni koji zele da otmu deo budzeta i nista drugo. To je uzrok propasti nezrelih naroda. I ono malo para sto imaju potrose kao da su maloumni. Svi te nistaci se udruzuju kroz politiku. Za nezrele narode resenje je socijalizam jer tada nistaci ne dolaze do pozicija da odlucuju vec to rade oni najbolji i najdobronamerniji. To vam je model slovenije.

  2. Beovoz! Srpska železnica? Seo sam 20.og decembra u Prokopu u voz za Ljubljanu. Početna stanica Beograd, voz je stigao u Beograd prethodne večeri. U 9.03 kasni desetak minuta u polasku i SVI klozeti začepljeni i tako 11 sati do Ljubljane. Da je bar kasnio jos tri sata pa da oborim Vučičijev rekord u nepišsanju!
    Nadam se da če od ovih novih 11 zaposlenih bar 1 biti zadužen za higijenu.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 4. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.