Novosadska toplana posle uspešno završenih toplih proba, juče je počela grejnu sezonu, pošto su se prema Odluci o snabdevanju toplotnom energijom iz Toplifikacionog sistema Grada Novog Sada stekli uslovi za to.


„Zbog složenosti tehničkog sistema za proizvodnju i distribuciju toplotne energije, tehnički je nemoguće da svi objekti u isto vreme dobiju adekvatno grejanje, te apelujemo na korisnike da ne upućuju reklamacije na kvalitet grejanja u periodu stabilizacije tehničkog sistema“, navodi se u saopštenju Novosadske toplane.

Na početku grejne sezone, korisnici treba da obrate pažnju na ispravnost i funkcionalnost kućnih instalacija, te da se u slučaju curenja na kućnim instalacijama obrate Novosadskoj toplani na broj telefona 4881-105, koji im je na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.

Za sve informacije, korisnici se mogu obratiti besplatnim pozivom na broj telefona 0800-100-021 ili pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853 Odseka za odnose s potrošačima, radnim danima od 7 do 20 časova i subotom od 8 do 13 časova.

Reklamacije na kvalitet isporuke toplotne energije mogu se prijaviti i Službi reklamacija na brojeve telefona 4881-104 i 4881-106, svaki dan od 6 do 22 časa.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari