Elektronske sednice Opštinskog veća u Inđiji uvedene su pre nekoliko meseci, a sada lokalna administracija planira da se sednice Skupštine odvijaju na isti način. Pripreme za ovaj posao već su u toku, kako bi već početkom sledeće godine sve bilo spremno za takozvane elektronske sednice, koje će u velikoj meri olakšati i ubrzati rad i efikasnost odbornika SO Inđija.

Prema rečima predsednika SO Inđija Aleksandra Kovačevića osnovna ideja je da se sa jedne strane maksimalno smanje troškovi, a sa druge poveća efikasnost u radu opštinskog parlamenta.

– Elektronske sednice će doneti korist u više oblasti. Pre svega tu je značajna ušteda sredstava, jer elektronske sednice podrazumevaju da neće više biti štampanja i umnožavanja ogromnog i obimnog materijala, kao i troškova negovog dostavljanja. Mislim da ćemo samo na uštedi papira, tonera za štampače i troškova dostavljanja, za godinu dana vratiti investiciju u čitav sistem elektronskih sednica – kaže Kovačević i dodaje da će odbornici na ovaj način moći da vide sve akte vezane za sednice, koje će biti u elektronskoj formi iz svojih kancelarija ili kuća i da tako pripremljeni dolaze na sednicu.

Kako je planirano, prva elektronska sednica bi trebalo da bude održana u februaru naredne godine, a do tada će Agencija za IT, GIS i „Komunikacije“ održati obuku za rad na računaru za sve odbornike i završiti nabavku laptopova koji će zadužiti svaki predstavnik naroda u SO Inđija.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari