Privatizacija leskovačkog Jugoekspresa, najvećeg autosaobraćajnog preduzeća južno od Niša, koja je trebalo da se obavi krajem meseca, odložena je jer do roka predviđenog za kupovinu tenderske dokumentacije nije bilo zainteresovanih kupaca.
Na zajedničkom sastanku rukovodstva i radnika dogovoreno je da se o povećanju minimalne zarade, koja kasni nekoliko meseci, razgovara kada dođe novi vlasnik.

Privatizacija leskovačkog Jugoekspresa, najvećeg autosaobraćajnog preduzeća južno od Niša, koja je trebalo da se obavi krajem meseca, odložena je jer do roka predviđenog za kupovinu tenderske dokumentacije nije bilo zainteresovanih kupaca.
Na zajedničkom sastanku rukovodstva i radnika dogovoreno je da se o povećanju minimalne zarade, koja kasni nekoliko meseci, razgovara kada dođe novi vlasnik.
– Očekujemo da rukovodstvo što pre poveća zarade – kaže Nebojša Mladenović, predsednik sindikata u ovom preduzeću, koji dodaje da su ključni problemi nelojalna konkurencija, stalno povećanje cena goriva i rezervnih delova i veoma zastareli vozni park.
Po oceni direktora Slobodana Andrejevića razlog za neuspeh tendera možda je istovremena privatizacija beogradske Laste, najvećeg kolektiva među autosaobraćajnim firmama u Srbiji. Andrejević se nada da će nova tenderska prodaja Jugekspresa biti obavljena po mnogo povoljnijim tržišnim uslovima, jer je do sada samo za kupovinu tenderske dokumentacije trebalo izdvojiti osam hiljada evra.
– Očekujemo da u drugom krugu budu znatno povoljniji uslovi, a u međuvremenu, pored već primljenih šezdesetak mladih vozača i konduktera, biće podmlađen kolektiv – konstatuje Andrejević.
Iz Jugekspresa je, inače, u dva kruga realizacije socijalnog programa otišlo oko 400 radnika, a u trenutku promene vlasničke strukture najverovatnije će biti oko 200 zaposlenih, četiri puta manje nego pre nekoliko godina.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari