– Dunav je ogromna šansa Srbije u domenu kulture, turizma, zaštite životne sredine , energetike i infrastrukture, te učešće Srbije na Internacionalnom festivalu Dunava u Ulmu može da bude otvaranje novih šansi za pojačan priliv stranih investicija i ekonomsko povezivanje domaćih i stranih kompanija.

Stoga je jako bitno stvoriti i prikazati afirmativnu i pozitivnu sliku o Srbiji, čulo se od CDC konsultanta Volfganga Limberta, na prvoj pripremnoj radionici za predstojeći Festival Dunava u Ulmu koja je u Golupcu okupila predstavnike Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja, nemačke organizacije za tehničku saradnju GTZ, lokalnih turističkih organizacija na potezu od Velikog Gradišta do Kladova i Nacionalnog parka Đerdap.

S obzirom da dunavski festival obiđe oko 300.000 posetilaca treba pronaći pravu meru da prilikom predstavljanja niko ne bude zaboravljen ili oštećen, a sve ono čime se ovaj deo Srbije može podičiti, bude prezentovano u Ulmu. Osim prezentacije koju će činiti izložba foto panela Dragoljuba Zamurovića, bicilkistički turizam, vinski turizam duž Dunava i modna revija srpskih dizajnera, učešće na Festivalu Dunava biće prilika za promociju investicija u saradnji sa privrednom komorom i industrijom iz Ulma, odnosno stvaranje mreže poslovnih kontakata. Konkretniji dogovori tek slede, ali se već sada zna da će nastup u Ulmu imati i svoj komercijalni, kao i kulturni deo i da će uz postojeći promotivni materijal biti rađene nove brošure, flajeri i mape na nemačkom i engleskom jeziku za turizam i promociju investicija.

Sedmi internacionalni festival Dunava odvijaće se pod motom „Mama Dunav“ i biće još jedna potvrda jedinstva evropske različitosti. Dodajmo na kraju da će u nedelju, 25. aprila u Golupcu, direktor Dunavskih kancelarija u Evropi Piter Langer zvanično otvoriti Dunavsku kancelariju za istočnu Srbiju.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari