Sreća ne može da se kupi, kaže naš narod, a kad nekom pođe od ruke, kaže se da mu je sekira pala u med. A odnedavno u Beogradu može da se kupi i sekira u medu. Reč je o štos-proizvodu, tegli sa medom iz Trgovišta u koju je spakovana i mala drvena sekira. Tako kupci sa prvoklasnim medom mogu da kupe i malo – sreće.

Naime, u dve prodavnice „Klasa“, u Beogradskoj ulici i Njegoševoj na Kalenić pijaci, moguće je kupiti proizvode „Opčinjava“, koji dolaze iz Trgovišta. Reč je o sapunima od bele gline, medu, soku od aronije i rakiji.

Med sa sekirom je na „čelu“ ove male skromne kolone proizvoda iz Trgovišta sa robnom markom „Opčinjava“, koja će se svakako produžavati i dolaziti na police „Klasa“, a odmah do njega je prirodni sapun od bele gline. Mnogima je nepoznata čudesna moć gline, jedinog blaga koje nam ostaje zauvek – zemlje. Super bela glina je najfinija od svih glina i ima blagotvoran učinak i na kožu i na organizam. Glina čisti telo spolja i iznutra, a njeno delovanje za dobrobit organizma uporedivo je sa savremenim metodama lečenja. Njena najveća vrednost leži u samoj njenoj izvornosti. Osim toga sapun „Opčinjava“ izrađen je u Trgovištu i od sirovina iz ovog kraja. Ručno je rađen i sadrži dodatke meda, hidrolata i cveta lavande, a u pripremi je verzija i sa dodatkom kozjeg mleka. Svemu navedenom treba dodati i činjenicu da je sama ova glina bogata mineralima i oligoelementima, magnezijumom, gvožđem, kalcijumom, titanom, silicijumom, koji se uz napore najmodernije tehnologije u najskupljim laboratorijama ne mogu proizvesti, i sa svojom neutralnom pH vrednošću posebno je pogodna za najosetljiviju kožu, kožu sklonu alergijama, nežnu dečiju kožu i izrazito suvu kožu. Velika je pomoć i u nezi iritirane kože zbog svojih antiseptičkih i lekovitih svojstava.

Kako navode u „Klasu“, reakcije potrošača na proizvode „Opčinjava“ su pozitivne, interesovanje zapaženo, ali, s obzirom na to da su u pitanju noviteti na našem tržištu, potrošači tek treba da se upoznaju sa proizvodima.

„Za sada je najveće interesovanje za sapun od gline, koji se najviše i prodaje, a nadamo se da će i ostali proizvodi izazvati pozitivne reakcije koje će uticati na povećanje prodaje“, kaže Katarina Kresojević, marketing menadžerka „Klasa“.

I radnice u radnjama ovog lanca potvrdile su nam da postoji interesovanje za proizvode „Opčinjava“. „Jedna gospođa je kupila med, a onda se nakon par dana, vratila po još jednu teglu, što znači da joj se dopao“, kazala nam je jedna od radnica.

Deo izvornog zdravlja

Robna marka „Opčinjava“ dolazi iz Trgovišta, tačnije iz „Dan trga“, koji je projekat socijalno odgovornih firmi – „Danasa“, „Biomelema“ i „Nutrike“. Trgovište sa okolinom, kao i uopšte ceo kraj u slivu Pčinje je među najsiromašnijim u Srbiji, ali je mnogo bogatiji onim što nedostaje drugim krajevima. To je najzdraviji deo zemlje gde je sve čisto: i vazduh i voda i tlo. Čovek 21. veka, opterećen sve užurbanijim i haotičnijim životom, kada dođe u ovaj deo Srbije, jednostavno biva opčinjen svim onim zdravim što mu nedostaje i što je zaboravio, a robna marka „Opčinjava“ prenosi svima deo tog izvornog zdravlja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari