Izgradnja deonice auto-puta od Kragujevca do Koridora 10 kroz područje opštine Batočina, iako planirana za ovaj mesec, teško da će početi i do sredine septembra. Nadležni tvrde da nastavak izgradnje ove saobraćajnice, koja je ugovorna obaveza države prema italijanskom Fijatu, kasni zbog administrativnih problema.

U Kragujevcu međutim, mnogi misle da nastavak gradnje auto – puta prema koridoru 10, koji će Fijatovoj kompaniji u Kragujevcu predstavljati glavnu vezu sa tom međunarodnom saobraćajnicom, kasni zbog nezavidne finansijske situacije u državi.

Kako bilo, radovi na deonici autoputa prema Koridoru 10, kroz batočinsku opštinu još nisu počeli, a kad će, ne zna se. Ono što se zna, jeste da će serijska proizvodnja novih Fijatovih modela u Kragujevcu startovati tokom naredne godine, do kada svih 26,5 kilometara autoputa do koridora 10, prema ugovoru Vlade Srbije i Fijata, mora da bude završeno.

Do sada je, inače, napravljeno oko 12 kilometara tog puta, i to na teritoriji grada Kragujevca. Do kraja ove godine trebalo je da bude izgrađeno 9,7 kilometara kroz batočinski atar, dok je za narednu godinu predviđena gradnja deonice od pet kilometara, te saobraćajnice kroz samu Batočinu.

U kragujevačkoj gradskoj upravi očekuju da će država, pre svega zbog preuzete obaveze prema Fijatu, morati da autoput prema koridoru 10 na koji žitelji centra Šumadije čekaju decenijama, morati da završi u predviđenom roku, odnosno do sredine naredne godine. Vrednost ove investicije iznosi oko 30 miliona evra.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari