Pošta Srbije danas je saopštila da je otkriven novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte kojim se građanima putem lažnih i prevarnih SMS i „whats app“ poruka sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke.
Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu Pošte Srbije, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.
Pošta Srbije je istkla da nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih.
Otkrivena prevara je odmah prijavljena Nacionalnom CERT-u Srbije.
U cilju edukacije i pomoći građanima otvorena je i stranica na korporativnom sajtu Pošte Srbije, a ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, Кontakt centar čiji su brojevi telefona 0700 100 300 i 011 3607 788 je raspolaganju radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.
Pošta je savetovala građanima da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.