Otvorena železnička stanica „Beograd centar“: Vučić poručio da „Prokop postaje novi centar grada“ (VIDEO,FOTO)

Ostavite komentar


  1. I zaslužuje da bude novi centar grada. Veličanstveno izgleda i po svim svetskim standardima je izgrađena stanica.

  2. Nova železnička stanica izgleda bolje nego u mnogim zemljama zahvaljujući Predsedniku Vučiću i Vladi Srbije.

  3. Nova stanica Prokop i postaje novi centar grada,ovo sto je Vucic postigao oni iz opozcije mogu da sanjaju. Ovo gradjanima treba!

  4. Stanica „Prokop“ ima sve šanse da postane novi centar Beograda, jer će pored nje nići još stambenih zgrada i poslovnih objekata. Na taj način daje svoj doprinos razvoju srpske ekonomije.

  5. Sa „Prokopa“ se vidi ceo Beograd i ona stvarno postaje centar Beograda jer će tu biti i lokali smešteni. Sve će biti smešteno tu.

  6. U okviru zeleznicke stanice bice pekara, restoran i jos mnogo toga. Prokop je zbilja prelepo zdanje.

  7. Ni jedna od predvidje
    nih linija Bg.metroa
    ne ide do železničke
    stanice Prokop????
    Da li je IKO OD NAPR
    EDNE KAMARILE ikad posetio neki sve
    tski grad i video da je
    ijedna žel. stanica u
    metropolama,bez lini
    je metroa.Takvih nem
    a ,osim u „njihovom“
    plenu,zvanom Beogr
    ad.PS.Što je najtragič
    nije,niko od tih guzo
    nja ,neće koristiti me
    tro,već službene luk
    suzne automobile.

  8. Stanica u Prokopu je saobraćajni promašaj.
    Kroz Prokop prolazi magistralna pruga, i tu nije mesto za železničku stanicu. To se znalo već 70-tih godina, zato se i stalo sa njenom realizacijom. To će svaki (pošteni) saobraćajni inženjer da potvrdi.
    Može se uzeti analogija je sa autoputem. Ko pravi autobusku stanicu na autputu ? Niko !
    I u slučaju autoputa i u slučaju železničke stanice, uvek se napravi odvajanje od magistralnog pravca i stanica se pravi na tom odvojenom delu. Zato je bivša glavna železnička bila idealno mesto i za putnike i iz ugla saobraćajnih pravila. Ali sve je uništeno samo sa jednim razlogom: da se otme plac na savskom platou radi izgradnje onog rugla od Beograda na vodi.

  9. Zar se moglo drugacije i ocekivati? Kod Vucica sve mora biti najvise, najlepse, najbolje, najduze, najvece, velicanstveno. Sve ispod toga je neprihvatljivo. Sve je stalo do Vucica sa njim je krenulo. Nisu se najveci uspesi Srbije u politici, diplomatiji, ekonomiji, niskogradnji i visokogradnji, elektrotehnici, poljoprivredi…. On je najveci sin svih nasih naroda i narodnosti. Trebalo bi ga odlikovati ordenom narodnig herija tri puta i izabrati ga za predsednika Srbije bez ogranicenja mandata. Za njega je Broz malo dete.

  10. Ovom okupljanju nije samo prisustvovao prvorođeni, nego je čitav cirkus organizovan radi njega i njegovog predizbornog samoreklamiranja. Kako se to radi u ozbiljnim državama: Juče je u Belgiji otvoren autoput dužine 70 i kusur km. Otvorili su ga putari, tako što su samo pomerili ogradu gradilišta. Pametnom dosta, ali ne i Srbima.

  11. Željeznička stanica, gde ljidi cekaju, sačekuju, ispraćaju, dočekuju a nigde ni jedne jedine stolice, klupice ili bilonšta na šta bi neko ko je stariji mogao sesti odmoriti i slično….stvarno imamo vrhunske stručnjake…

  12. Ubrzo ce se saznati da je Branislav Grujic napravio svoje dve poslovne zgrade i spojio ih cekaonicom. Prokop je i dalje slepo crevo, Malesko brdo od stanice deli Prokopacka ulica sa udzericama u kojima Romi pale yicu sda izgori izolacija. To je toliko lako uveriti se. Dalje, stanica je okruzena naseljem Stjepana Filipovica od koje je deli betonski podzid, „dijafragma“ i u tom pravcu infrastruktura ne moze da se siri. Tu je i Hajd park, Rudo, BIP, Vojna gimnazija, Stadion JNA te Malesko brdo. Jednostavno, osim ploce na koti 105 nema mesta za infgrastrukturu.
    Stanica GSBa kod Ruda u pravcu Dedinja je ocajno pozicionirana, ljudi sa koferima i torbama van pesackog prelaza prelaze bulevar Kneza Aleksandra Karadjordjevica. Nema ni naznaka o metrou, tramvaju…
    Posebna je prica sto voz iz Mladenovca putuje do Beograda, 56 km, sat i po vremena i sto nema putnika…
    Jedina mogucnost je srusiti celo Malesko brdo i napraviti ogroman trg sa infrastrukturom izmedju autoputa i stanice.(Saobracajnice, okretnice za autubuse GSBa, prodavnice, restorane, hotele i slicno).
    Zivim na nekoiliko metara od stanice od kako je polozen kamen temeljac, sve faze izgrednje znam, pricao sam sa inzenjerima i radnicima… Videcemo!

  13. Sutra ce padati sneg ili grad!
    Danas objavio pozitivne a ne pljuvačke i antisrpske komentare.

  14. Ma znate Vi bitovi bolje.Nabrojte bar jedan grad u Evropi gde ste bili .Jadna je ta mladost kada te šetaju Srbijo autobusom uz sendvič i vodu

  15. Daleko je to od centra. U svetskim metropolama su stanice u centru sa lepim zgradama koje imaju svoju istoriju.
    Nasu skoro srusise.

  16. Pa botovi i neznaju gde je prokop i da se do njega samo taksijem moze doci ali znaju da velicaju stanicu koja se ki zna koji out otvara a jos se unutrasnjost radi.Odusevio me covek koji kaze jako se u Belgiji otvorio sutoput a ovde bez predsednika nista nesme da se otvori.

  17. Dobro, de! Pa ne postoji veliki grad u Evropi koji nije „uništio“ staru železničku stanicu!
    Eh, sad, muka je što neće imati ko da vidi spomenik Stefanu Nemaji!
    Predlažem da Vučić tu, u Prokopu, podigne sam sebi spomenik!… I, ne samo tu, i ne samo to! Na primer, svi putevi po Srbiji, mogli bi da se krste po njemu!!! „Putevi Gospodara Vučića“!

  18. A šta će da bude sa ostalim železničkim stanicama? Šta će biti sa prugom i stanicama od Srem. Mitrovice do Šida?

  19. Šef stanice, direktor železnice, putar, ministar svih ministarstava, premijer, predsednik svih mz, upravnik svih zgrada, maršal, degustator hrane, selektor svih reprezentacija, direktor svih javnih preduzeća, urednik svih medija…..Zlo!

  20. Некада је у Новом Саду лепо реновирани и сређену са околином.аутобуску станицу Ауто Војводине отворила Маја Гојковић.Пишите мало зашто је нешто лепо нестало!

  21. Sledeće godine počinje da radi novo stepenište, koliko puta otvarate već otvoreno….kako farbate ovaj narod.

  22. Лепо сте почели, завршница по обичају.
    Него, сетих се Менкена и његовог цитата:
    „Људи увек највише мрзе оно чему највише завиде“ стина, зар не?

  23. Dragi botu grga, Danas je slobodarski informacioni list koji objavi komentare i vas botova. U Kuriru,Alo,Informeru… ste zastupljeni samo vi botovi. To tvoj mali mozak jos nije uvideo.

  24. Koliko botova placenika našim parama, sramota šta pišete, sada ce ovo biti novi centar Beograda, smešno i žalosno, ima li nekig od vas, da je putovao po Evropi, kakvi ste vi ljudi, imate li trunčicu realnosti, ko ne voli da se nešto normalno gradi, pa ne idu drugi narodi poljskim putem, znate imaju i oni auto puteve, želj.stanice i metro stanice, i ne pričaju neistine, ubice vas i sve nas laž i lopovluk…

  25. Imam utisak da svi koji su pisali su samo gledali slike. Izgleda da se niko ne vozi.
    Kako ćemo mi koji dođemo Sokolom do Autokomande kada 36 ide svake prestupne, a za ostali prevoz nigde ništa ne piše?!
    Hoće li raditi više od 2 šaltera da mi ne zbriše Soko ispred nosa? E to mene zanima,a da li je otvorena peti put i ko je otvara to me ne zanima. Ja samo želim da stignem na vreme.

  26. Bila pre nekoliko meseci… Ne može biti ,,centar“ kad do njega ne možete da dođete, jer nema autobusa. I taksista se jedva snašao. Veliko jeste, ali prljavo, sa nepreciznim uputstvima o dolasku vozova, bez stolica i klupa za sedenje. Do Novog Sada se brzo dođe ako nisu oštetili prugu, i to je jedini brzi voz. Ostalo su šklopocije od pre 30-40 godina. Nije samo zgrada važna.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 16. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.