Od pre nekoliko dana u Staroj Pazovi će definitivno biti bolja komunikacija sa građanima. U zgradi opštine otvoren je Višekanalski kontakt centar.

Reč je o uvođenju najsavremenijeg evropskog modela u funkcionisanju i poboljšanje kapaciteta i efikasnosti lokalne uprave. Radi se o projektu iz programa „Iksčeindž 3“ koji je finansirala Evropska unija a realizovala opština Stara Pazova u saradnji sa Stalnom konferencijom gradova i opštine Srbije. Na ovom projektu partneri u staropazovačkoj opštini bili su opština Pećinci i estonski grad Viljandi.

Opština Stara Pazova je pre godinu dana potpisala ugovor o donaciji sa Evropskom komisijom za projekat Višekanalski kontakt centar koji je trajao 12 meseci, a ukupna vrednost projekta je 143.847 evra.

Prema navodima prvog čoveka opštine Gorana Jovića, projekat još više dobija na značaju kada se zna da je pazovačka opština razuđena, da ima veliki broj pravnih lica i veliki broj mesnih zajednica udaljenih od opštinskog centra.

– Otvaranjem kol-centra imaćemo bolje međusobno informisanje, brže i efikasnije rešavanje svakodnevnih problema i veću transparentnost u radu, sve to zahvaljujući informacionim tehnologijama, trenutno najsavremenijem softveru u Srbiji – rekao je Goran Jović, koji je i primio prvi telefonski poziv nakon otvaranja kol-centra.

Instaliranjem kontakt centra građani će u roku od 48 sati od postavljanja pitanja dobijati odgovor, odnosno, informaciju o datom problemu bilo telefonom, SMS-om ili elektronskom poštom.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari