Privatno preduzeće za uvoz i veleprodaju naftnih derivata Delta iz Kladova na osam kilometara nizvodno od HE Đerdap I, u inudstrijskoj zoni grada krenulo je sa gradnjom luke za pristan brodova i njihovo snabdevanje gorivom. Čitavo postrojenje za skladištenje i pretakanje nafte nalazi se na 1 600 kvadratnih metara, kapacitet terminala je 450 000 litara, a u pitanju je investicija vredna pola miliona evra.

Privatno preduzeće za uvoz i veleprodaju naftnih derivata Delta iz Kladova na osam kilometara nizvodno od HE Đerdap I, u inudstrijskoj zoni grada krenulo je sa gradnjom luke za pristan brodova i njihovo snabdevanje gorivom. Čitavo postrojenje za skladištenje i pretakanje nafte nalazi se na 1 600 kvadratnih metara, kapacitet terminala je 450 000 litara, a u pitanju je investicija vredna pola miliona evra. S početkom iduće kalendarske godine kada ovo pristanište proradi, biće to, ne računajući skladišta NIS u Novom Sadu i Pančevu, jedini terminal za snabdevanje rečne flote naftnim derivatima duž čitavog toka Dunava kroz Srbiju.
Za izgradnju šipova, pontona i plovećeg postrojenja sa pumpama u koje će se pretakati nafta Delta Kladovo angažovala je lokalna privatna preduzeća Almag i Brodogradilište koja će od ovog posla zaraditi po osam miliona dinara, dok je specijalizovanom preduzeću PIM „Ivan Milutinović“ iz Beograda povereno pobijanje šipova na rečno dno.
Otvaranjem ovog skladišta goriva koje je namenjeno velikim snabdevačima DOO Delta Kladovo, kako to kaže vlasnik i direktor ove firme Mladen Genčić, želi da iskoristi prednosti rečnog transporta koji je tri puta jeftiniji od drumskog prevoza. Na dobitku će biti i kupci, smatra Genčić, pošto je cena evrodizela u kladovskoj Delti za tri do četiri dinara niža.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari