Na Površinskom kopu „Drmno“ počela je ovogodišnja sezona remontnih aktivnosti na osnovnoj rudarskoj mehanizaciji.

Prvi ovogodišnji remont sprovodi se na rudarskoj mehanizaciji angažovanoj u sklopu petog jalovinskog sistema za otkrivanje uglja, kako je to inače i predviđeno ovogodišnjim rasporedom remnotnih aktivnosti na Površinskom kopu „Drmno“. Doduše, remont pomenutog sistema počeo je nešto ranije. Inače, peti rudarski sistem za otkrivanje uglja zaustavljen je 12. marta zbog uočenih problema na donjem pogonu radnog točka bagera „SRs- 2000“ . Kako je za otklanjanje problema na radnom točku bagera potrebno vreme, najlogičnije je bilo da se donese odluka o otpočinjanju remonta kompletnog petog rudarskog sistema,koji je inače i bio planiran za 1.april.

O tome koliko će trajati remont petog jalovinskog sistema, šta je planirano da se uradi tokom remonta Zoran Milošević, direktor Površinskog kopa „Drmno“ nam je rekao: -Remont petog rudarskog sistema planirano je da traje trideset kalendarskih dana. Za ovo vreme odradiće se svi planirani poslovi na rudarskoj mehanizaciji i opremi koja je angažovana u sklopu pomenutog rudarskog sistema. Međutim, što se tiče otklanjanje uočenog kvara na bagru „SRs 2000“ to je u ovom trenutku još uvek nepoznanica sve dok se ne odradi defektaža reduktora radnog točka u čemu će učestvovati i nemački partner, koji je proizvođač reduktora, rekao nam je Milošević i nastavio:

– Od značajnih poslova tokom remonta predstoji demontaža, otklanjanje kvara i ponovna montaža reduktora radnog točka na bageru „SRs 2000.32/5“ što spada u red ozbiljnijih mašinskih intervencija. Zatim, planirano je da se odradi demontaža i montaža pogonskog točka na VR-mašini kao i reparatura dela njene konstrukcije. Svakako treba pomenuti i poslove na reduktoru trake III i IV po reklamaciji na osnovu garancije „Goše Fom“ iz Smederevske Palanke. Predviđen je i servis bubnjeva, u radionici „Prim“-a na kojima će biti urađena vulkanizacija plašta. Dalje, na odlagaču „Ars 2000“ planirana je ugradnja zateznih lamela, koje će isporučiti „KRUPP“ po protokolu od 6.3.2014. godine, pod uslovom da pristignu za vreme trajanja remonta. Na transporterima „B-2000“ biće izvedeni radovi koji se odnose na postavljanje još jednog kompletnog pogona na transporteru J-V-1, demontaža i montaža pogonskog bubnja na transporteru J-V-5. – Napomenuo bih da će poslove iz mašinske struke na bageru „SRs 2000 32/5“ izvesti radnici „PRIM-a“ (oslanjanje protivtega, oslanjanje katarke radnog točka, demontaža i montaža reduktora radnog točka, sanacija pogona gusenica na pretovarnoj mašini). Ostale mašinske poslove prema defektažnim listama odradiće radnici PK „Drmno“ kako na odlagaču „ARs-2000“,tako i tračnim transporterima „B-2000“. Deo elektro remonta petog rudarskog sistema poveren je zaposlenima iz službe elektro održavanja Površinskog kopa „Drmno“, kazao je Milošević.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari