U Novom Sadu je postavljeno pet trostranih panoa sa turističkim informacijama o značajnim atrakcijama, što je početak realizacije petogodišnjeg projekta „Turistička signalizacija“, saopštavaju iz Turističke organizacije Novog Sada.

P { text-indent: 2.5cm; margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: „YHelvetica“; font-size: 12pt; }P.cjk { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 12pt; }P.ctl { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 10pt; }

U prvoj fazi projekta je postavljeno pet trostranih panoa sa fotografijama i turističkim informacijama u užem centru grada: na Trgu slobode (informacije o Gradskoj kući, hotelu Vojvodina i spomeniku Svetozaru Miletiću), u Katoličkoj porti (informacije o Župnoj crkvi imena Marijinog, Katoličkoj porti i Kulturnom centru Novog Sada), u Jevrejskoj opštini (informacije o Sinagogi, Jevrejskoj ulici i Lipotu Baumhornu), na Trgu Marije Trandafil kod Matice srpske (informacije o Matici srpskoj, Nikolajevskoj crkvi i plakat sa mapom) i u Ulici Nikole Pašića (informacije o Vladičanskom dvoru, Sabornoj crkvi i Gimnaziji „Jovan Jovanović Zmaj“). U narednim fazama projekata tokom naredne četiri godine planirano je da se postavi još 26 novih City light – dvostranih svetlećih panoa na prostoru grada, kao i obeležavanje 24 hotela putem tabli turističke signalizacije za hotele.

Realizacijom projekta „Turistička signalizacija“ uticaće se na razvoj lokalnog područja pre svega povećanjem informisanosti o turističkoj ponudi Novog Sada za sve turiste i posetioce, ali i za lokalno stanovništvo. Postavljanje turističkih mapa, kao i obeležavanje turističkih i kulturnih objekata od značaja za turističku ponudu Grada Novog Sada putem dvostranih i trostranih „City panoa“ svakako će uticati na poboljšanje vidljivosti turističkih atrakcija i turističke ponude Novog Sada, što će direktno uticati i na unapređenje turističkog prostora i turističke privrede Grada Novog Sada kroz povećanje broja turista i ostvarenje benefita za sam grad.

Uspešna turistička godina

Tokom ove godine turističku ponudu Novog Sada TONS je veoma uspešno promovisao na brojnim domaćim i međunarodnim sajmovima, što je rezultiralo i povećanjem broja turista i noćenja turista u odnosu na 2014. godinu. Na manifestaciji „Kofer slova“ održanoj u Kruševcu osvojene su prve nagrade u kategorijama najbolji sajt i najbolji promo video – o Nacionalnom parku „Fruška gora“, a zapaženi rezultati su i na međunarodnom nivou, jer su uticajni novinari i blogeri iz preko 30 zemalja sveta pisali o Novom Sadu, kao turistički značajnoj destinaciji, a svi važniji portali kao što su Trivago, Huffington post i Euroventure isticali su da je Novi Sad značajna city break destinacija i preporučivali svojim korisnicima da ga posete.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari