Zrenjaninska komunalna preduzeća zadužena za održavanje puteva i putnu infrastrukturu započela su radove na asfaltiranju ulica koje dosad nisu imale rešenu putnu mrežu. Projekat je podržala SO Zrenajnin, a sredstva su obezbeđena na osnovu projekata podnetih u okviru NIP, tako da su ekipe Vojvodinaputa sa rapoloživom mehanizacijom trenutno uposlene na asfaltiranju ulica Meše Selimovića, Srbobranske i Vinogradske.

Zrenjaninska komunalna preduzeća zadužena za održavanje puteva i putnu infrastrukturu započela su radove na asfaltiranju ulica koje dosad nisu imale rešenu putnu mrežu. Projekat je podržala SO Zrenajnin, a sredstva su obezbeđena na osnovu projekata podnetih u okviru NIP, tako da su ekipe Vojvodinaputa sa rapoloživom mehanizacijom trenutno uposlene na asfaltiranju ulica Meše Selimovića, Srbobranske i Vinogradske.
– Ove godine imamo ambiciozan plan kada je reč o komunalnmim radovima u samom Zrenjaninu, a deo toga je i asfaltiranje ulica. Naravno da deo tih posliva ide u saradnji sa Nacionalnim investicionim planom. Očekujemo da ćemo do kraja marta slične radove započeti i na drugim lokacijama i da će to brzo biti gotovo. Prioritet nam je biciklistička staza do Aradca, rade se projekti i to spada u najvažnije komunalne poslove tokom proleća. Nakon toga sledi kompletna rekonstrukcija ulice Koče Kolarova, smeštene u blizini centra grada – najavljuje Goran Knežević, predsednik zrenjaninske opštine.

Ni evro za puteve u Vojvodini

Činjenica da od puteva koji će se graditi ili popravljati kreditima Evropske investicione banke, Evropske banke za obnovu i razvoj i Svetske banke nema nijednog iz Vojvodine, nedvosmisleno pokazuje da je odnos Vlade Srbije prema Vojvodini i dalje maćehinski, poručuju zrenjaninski ligaši.

– Neverovatno zvuči da u Vojvodini ove godine neće biti potrošen ni evro kredita za popravku puteva koji su u izuzetno lošem stanju. Ako je infrastruktura, pre svih dobra putna mreža, uslov za privlačenje stranih ulagača, onda se po ovome Vojvodini ne piše dobro. Planirana popravka 15 vojvođanskih mostova, od ukupno stotinu iz Srbije, samo ide u prilog tvrdnji da su za Vojvodinu predviđene investicione mrvice – ističe Dragan Nedeljkov, portparol LSV u Zrenajninu.

Govoreći o novcu iz Nacionalnog investicionog plana odvojenog za rekonstrukciju puteva, Nedeljkov ističe da to što politička elita iz Privremenog organa u javnim nastupima najavljuje da će se u zrenjaninsku putnu mrežu uložiti dosta novca, daleko je od istine. Ako je NIP predviđeno da se za puteve u Srbiji potroši 436 miliona evra, a od tog iznosa Vojvodini pripadne svega sedam odsto, koliki je tek onda zrenjaninski deo, pitaju se u Ligi socijaldemokrata Vojvodine i podsećaju da problem nije samo to što se iz Beograda u Zrenjanin vraća malo novca, već je problem što za Beograd odlazi previše para.

Ulica Koče Kolarova izlazi na Žitni trg u Zrenjaninu i zbog njene rekonstrukcije menjaće se režim saobraćaja, najavljuju nadležni. Njenom obnovom biće rešeno više problema, kišna kanalizacija, uzak kolodvor i nefunkcionalna kaldrma.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari