Javno preduzeće Pošta Srbije ukazalo je danas na nove pokušaje prevare, kojima se zloupotrebljava ime tog preduzeća, a građani varaju, te ih upozoravaju da ne nasedaju na lažne SMS poruke, prevarne mejlove ili lažne poruke putem društvenih mtreža.
“U najnovijoj kampanji i pokušaju zloupotrebe imena Pošte Srbije građanima se putem lažnih i prevarnih SMS poruka sugeriše da njihova pošiljka nije mogla biti isporučena, jer nisu plaćene carine. U drugoj prevarnoj kampanji zahteva se ažuriranje netačne adrese kako bi paket bio isporučen. U oba slučaja, SMS poruke sadrže linkove ka prevarnim stranicama koje nisu u vlasništvu JP Pošta Srbije“, ističu iz ovog preduzeća.
Upozoravaju korisnike da ne postupaju na način na koji se traži od njih, koje navodno stižu od Pošte Srbije, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.
“Sve registrovane pokušaje prevara Pošta Srbije prijavila je Nacionalnom CERT-u.”, dodaju u saopštenju.
Skreću pažnju građanima i korisnicima da „Pošta Srbije” nikada na ovaj način ne komunicira sa korisnicima i od njih nikada ne zahteva ovakav način plaćanja za isporuku bilo koje vrste pošiljaka.
“Pošta Srbije ne pruža usluge plaćanja isporuke paketa putem platnih kartica na svojoj internet stranici i sa korisnicima komunicira putem SMS ili Viber poruka isključivo sa ciljem najave prispeća pošiljaka i isključivo putem svog verifikovanog naloga. Jedini legitimni link JP „Pošta Srbije” nalazi se na linku: posta.rs”, podsećaju iz Pošta Srbije.
Takođe, ukoliko neko ima bilo kakve nedoumice na raspolaganju je njihova stranica Onlajn bezbednost na sajtu Pošte Srbije na linku https://www.posta.rs/cir/online-bezbednost/tipicne-onlajn-prevare.aspx, kao i Kontakt centar na brojevima telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.