Predsednik CarGo predao buket cveća Zorani Mihajlović povodom 8. marta

Ostavite komentar


  1. Car Go nije konkurencija vec iliegalno obavljanje prevoza putnika.
    Kada budu postovali zakone u drzavi u kojoj zele da rade, bice mozda konkurencija ako slede propise kojih se i ostala udruzenja pridrzavaju.
    Do tada ih treba zabranjivati i najostrije kaznjavati jer ugrozavaju svojim piratskim poslovanjem bezbednost ljudi i saobracaja i ne posluju po zakonu.
    Bez postovanja zakona jednio sto postoji je anarhija.
    Mogu sopstvenim vozilima da voze cvece, eto im nove delatnosti, prevoz za sopstvene potrebe.

    1. Druže, šta ti ima da brineš o mojoj bezbednosti ako sam ja svesno prihvatio uslov da mi uslugu pruži lice koje je vozač amater? Dakle pristao sam na to odabirom opcije da prihvatam uslove prilikom instalacije aplikacije i to je to. žDakle ne želim da koristim taksi već želim da platim nekom amateru da mi za manje novca pružui uslugu prevoza od tacke a do tacke b.

      1. To je tvoje pravo, ali to je takodje ako je ne registrovano kao delatnost i naplaceno; piraterija i ugrozavanje bezbednosti lica u saobracaju, te VAN ZAKONA.
        Upravo je kljucno to sto si i rekao: vozac amater i tvoj i njihov odabir opcije da TI ne budes bezbedan uz naplatu.
        Zakoni postoje da cak i ako TI ne zelis da brines za svoju ocigledno jeftinu bezbednost, drzava je tu prvo da te spreci da se ponasas nebezbedno, drugo da se pobrine da profesionalni vozac, u ispravnom vozilu sa osiguranjem tebe kao putnika brine o tvojoj bezbednosti.
        Kada srbi shvate da su propisi doneti da te stite a ne da te kaznjavaju bolje ce svima da krene.
        Prevozom se bave registrovani prevoznici, ko ne zeli da se registruje kao prevoznik krsi zakon.
        Zato je Uber i zabranjen po celoj civilizovanoj Evropi, Kini, Americi pa cak i Turskoj.

      2. Druže ne pitaš se ti ništa nego zakoni ove zemlje a zakon jasno kaže ko i pod kakvim uslovima može da obavlja prevoz putnika!!!

      3. Ta usluga se zove javni prevoz i drzwva ga je uredila zakonom koji vazi za sve pa i cargo.

      4. U slučaju da se dogodi saobraćajka nelicenciranom vozilu sa vozačem amterom, lečenje i oporavak idu na trošak zdravstvenog osiguranja koje plaćaju svi građani. Zašto bi zbog toga što je neko PRISTAO da ga vozi bilo ko trebala da se angažuje vojska lekara bolnički kapaciteti, koji su i onako oskudni? Te kaprice možda mogu da tolerišu roditelji ali ne cela država.

  2. Car GO je odlicna kompanija, bolja i povoljnija od Beogradskih taksista. Treba je omoguciti. A taxistima beogradskim se ne vozim niti cu ikada jer sam uvek imao uzasna isksutva. Lopovi, prostaci i sve najgore o njima. Taksisti znaju da ako postoji car go da onda niko nece da se vozi sa beogradskim taksistima lopuzama i zato protestuju. Podrzavam CAR GO! Samo napred! Nema odustajanja!

    1. U cemu ih tacno podrzavas, da razmotrimo?
      U nepostovanju propisa u saobracaju i nepostovanju zakona?
      Da li jednoj kompaniji treba dozvoliti na ustrb zakona da radi sta zeli, ne niti ce se to desiti.
      Ko ne zeli da postuje zakon placa kaznu, ko ponovo prekrsi propise oduzima mu se dozvola, ko i pored oduzete dozvole radi i dalje, ide u zatvor.

  3. Četvrta industrikska revolucija…a joj što me nasmejaše vlasnici ove aplikacije koji su jedan dan Limo Servis,sutra Visoko tehnološka firma,prekosutra Inovativna pomoć na putu..pa na kraju udruženje građana…šta se krije iza svega ovog…….????

    1. Sada koriste i „odlazak mladih iz zemlje“ tuzbalice za sprovodjenje svoje anarhije.
      Kao ili Car Go radi sta hoce ili ce mladi da odu iz zemlje, pa koji su mangasi.

    2. Američka kompanija Uber godinama pokušava da razbije regulisano tržište taksi prevoza u Nemačkoj. Za sada bez uspeha. Nemački ministar saobraćaja i digitalne infrastrukture Alexander Dobrint kaže da se „trenutno ne predviđaju nikakve izmene pravila o prevozu putnika“. Takođe kaže: „Praksa licenciranja u skladu sa Zakonom o prevozu putnika GARANTUJE BEZBEDNOST I KVALITET PREVOZA PUTNIKA“.

    3. „Skakanje iz rupe u rupu Zakona“ kako duhovito reče jedan IT stručnjak.

  4. Vi cete da zadrzite mlade u zemlji tako sto ce raditi kod tebe kao vozaci na crno!? I naravno tebi30 posto,ma vazi

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.