Dugo najavljivani model Fiata „ćinkvećento“, naslednik popularnog „fiće“, jeste italijanski automobilski hit, piše Gardijan. Puštanjem u prodaju novog „ćinkvećenta“ Fiat želi da kruniše svoj nagli uspon poslednjih godina, posle dugog tavorenja na dnu tabele uspešnih proizvođača automobila, piše list.

Dugo najavljivani model Fiata „ćinkvećento“, naslednik popularnog „fiće“, jeste italijanski automobilski hit, piše Gardijan. Puštanjem u prodaju novog „ćinkvećenta“ Fiat želi da kruniše svoj nagli uspon poslednjih godina, posle dugog tavorenja na dnu tabele uspešnih proizvođača automobila, piše list.
Na spektakularnoj žurci na splavu koji je plovio rekom Po i na kojem je bio i italijanski premijer Romano Prodi predstavljen je novi „fića“ – nešto veći od svog „starijeg brata“ čija je proizvodnja, bar u Italiji, prestala davne 1975.

Novi „ćinkvećento“ će koštati 10.500 evra

Varšava – Iako će ga italijanski Fiat proizvoditi u fabrici u Poljskoj, novi „ćinkvećento“ nema šanse za trijumfalni povratak na poljske drumove jer su prve reakcije da je „sladak, ali suviše mali i skup“. Cena oko 10.500 evra, za koliko će se, kako se procenjuje, prodavati novi „fića“ u Poljskoj, suviše je visoka prema mišljenju većine poljskih vozača.

Proslavi su se pridružile hiljade stanovnika Torina koji se, navodi list, većinom nadaju da će novi „ćinkvećento“ brzo ostvariti milionsku prodaju i tako se pridružiti klubu „ponovo rođenih“ legendarnih modela – kao što su BMV-ov novi „mini“, Folksvagenova „buba“ ili Sitroenov „spaček“ čija će se moderna verzija, prema najavama, pojaviti početkom 2009, prenosi BBC.
U Italiji je novi „ćinkvećento“, kao kultni automobil kojim se svojevremeno vozila gotovo cela Italija, još pre promocije u Torinu rezervisalo 25.000 kupaca.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari