Preživeće samo oni na biciklu…

"Oko sokolovo" sistem kažnjavanja nepropisnog parkiranja otežao posao kuririma i dostavljačima

Ostavite komentar


  1. „Nisu hteli da se sklone već su čekali da ja nađem prostor kako bi prošli, iako su oni u pogrešnom smeru.“

    Ugasiš motor i pozoveš policiju. Znam da se gubi vreme ali drugačije s takvima ne može.

  2. Na višednevne pozive,mail-ove u vezi ne zaštićenog,neobezbedjnog gradilišta koje uzurpira trotoar i deo kolovoza,Komunalna policija se ne oglašava.Beokom servis je takođe prosledio prijavu,ništa,SNS-ov pulen.

  3. Ne daj boze da drzava ucini nesto da se obezbedi neophodan prostor za parkiranje, 100x je bolje da se kupis Oko Sokolovo i selektivno i „po proceni“ kaznjava…
    Ne kazem, ima zaista bahatih vozaca koje upravo i treba kazniti, medjutim cisto sumnjam da ce se ova mera sprovoditi protiv posteno stecenih dzipova koje potpuno blokiraju ulicu ispred kafane iz koje od rane zore tresti „Zena na sultana“

    1. Parking prostor niti treba da se obezbeđuje niti je neophodan.
      Treba raditi na smanjenju automobilskog saobraćaja, a ne stimulisati ga dodatno. Mesta za dostavu svakako treba da se obezbede, ali to nije parking prostor.

      Nažalost, stoji da je sistem preskup i da će sve ostati po starom – ljudi bliski vlasti mogu da rade šta hoće, a nadležni žmure na sokolovo oko kad treba trotoari i pešački prelazi da se oslobode nepropisno parkiranih jer bi se ljudi bunili.
      Sve u svemu vrzino kolo iz kog ćemo se teško izbaviti čak i promenom vlasti jer ljudi žele da idu automobilom po svaku cenu i smatraju da je neko dužan da im obezbedi parking mesto.

      1. U ulici gde ja zivim je, intervencijom prethodne vlasti (ne zelim da politizujem, ali onda se dogodilo) smanjen parking prostor cetiri puta. Ovo je postignuto „ulepsavanjem“ ulice, pri cemu je postavljen visoki ivicnjak i posadjena nekakva travuljina, a posecen je gotovo ceo drvored veoma lepih stabala. Moje parking mesto je dimenzionirano tako da je najveci automobil koji moze da stane na njega Opel Corsa, svi veci ometaju pesake, sto se pre nije desavalo.
        Ne mislim da drzava nema nikakvih obaveza oko parking prostora, mogli su da ga smanje i uvedu parking zonu na mestu gde nikad nije bilo potrebe za njom, a eto sada i Oka Sokolovog, da pomogne bahat i amaterski posao na uredjenju…

      2. Treba prosiriti zute trake , setalista, za bicikliste, trotinete, obelezen i placeno mesto za parkiranje i dostave za firme..Radno vreme dostave realno od 7 do 15h, tako da popodne bude normalno kada se ljudi vracaju sa posla i setaju..Dostavljaci da zaposle vise dostavljaca, i budzet pun i mir u drzavu

  4. Kada se pogleda matični broj firme Royal Express, koja se pominje u tekstu i koja se reklamira kao pružalac usluga dostave, vidi se da je u APR-u ona upisana pod nazivom BG king Express doo. Royal Express doo ne postoji u registru firmi APR-a. Kao vlasnik BG king Express vodi se Nenad Stanimirov o kome je BIRN dosta pisao.

  5. Imam ja resenje! Nema dostave u centru. Nesto ne vidim da sam ostecen posto kod mene u ruralnom podruciju dostava ne dolazi. Mozda ce neko da kaze da ovi u centru imaju mali prostor pa ne mogu da prave zalihe hrane, ali oni i dalje placaju kvadrat prostora kao da imaju parking i infrastrukturu uopsteno.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.