Pričaju telefonom, kasne, naglo koče: Gde i kome putnici mogu da se žale na vozače autobusa? 1Foto: Beta/Milan Timotić

Pričaju mobilnim telefonom, kasne, naglo koče i brzo voze – žalbe su putnika na vozače gradskog prevoza. Poslodavci tvrde da su mnoge primedbe neosnovane, ali da ima suspenzija, pa čak i otkaza.

Na raskrsnici Ulice Dimitrija Tucovića i Bulevara despota Stefana vozač čeka da putnici dotrče iz duboke hladovine, što je dovljno za pohvalu.

Međutim, građani pojedine vozače opisuju i kao bahate, piše RTS.

Žalbe stižu Gradskom saobraćajnom preduzeću.

Svaka se proverava, postoje kamere u vozilu, a kada je putnik u pravu, dobije i obaveštenje o ishodu disciplinskog postupka.

Ima suspendovanih vozača i otkaza, iako se većina prijava odnosi na kolege u privatnom sektoru pa ih tamo i – prosleđuju.

Na sajtu JKP „Naplata prevozne usluge“ postoji aplikacija za prijave, a sadržaj je dostupan organizatorima.

Utisak pojedinih putnika gradskog prevoza je da su strani vozači nekada ljubazniji od domaćih.

Na mnoge adrese se mogu poslati prijave, ali putnici ne ostavljaju tačne podatke.

Za naglo kočenje i brzu vožnju primedbe se uglavnom odbacuju.

Savet je da umesto što gledaju u telefon, putnici osmatraju saobraćaj, a i autobusi voze sporije od presečnih 12 kilometara na sat, koliko se kreće tramvaj.

Svaka prijava se proverava i upozorenje je prevozniku jer je bezbednost svih na prvom mestu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari