Princ Filip i princeza Danica Karađorđević podržali su kampanju za očuvanje doline Jadra i sprečavanje eksploatacije litijuma, koju namerava da sprovede kompanija Rio Tinto.
Princ Filip izazvao je brojne reakcije tviteraša nakon što je na svom tviter nalogu objavio spot organizacije “Kreni-promeni” uz kratku poruku na srpskom i engleskom jeziku “Srbija nije prodaju”.
Uz poruku „Čuvajmo ono što je naše“ kampanju za sprečavanje eksploatacije litijuma danas je podržala i njegova supruga princeza Danica pozivajući svoje pratioce da potpišu peticiju.
Prošlog petka, organizacija “Kreni – Promeni” je održala protest ispred Radio televizije Srbije u Takovskoj 10. Skup pod sloganom „Srbija nije na prodaju” organizovan je zbog toga što javni servis odbio da prikaže njihov spot o kompaniji Rio Tinto, odnosno o tome kakve bi posledice iskopavanje litijuma imalo po životnu sredinu.
Gostujući u emisiji “Probudi se”, izvršna direktorka „Kreni-promeni“ Marina Pavlić rekla je da spot o Rio Tintu, koji nije želeo da emituje RTS, za samo jedan dan pogledalo preko 400.000 građana.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.