Zašto je promena kontrole karata u gradskom prevozu (ne)moguća misija u Beogradu?

Ostavite komentar


  1. Fascinantno da barem 30god, koliko se ja sećam, u krug idu iste (glupe..) ideje. Od tog ulaska, tačkastih kontrola.. A onda i mediji pišu kao nešto novo.. I ovo će proći kao sve do sad..

  2. Kupite bar 3000 vozila da rasterstite autobuse I proredite guzve,da idu na svakih 5 min I to ce biti moguce. Ovako svako ko se vozi gsp-om moze da zamisli taj horor,cekanje na ulazak po 15 min na stanicama…ali o tome odlucuju gospoda iz limuzina koja u autobuse nisu ulazila bar 10 godina

  3. Problem karata je lako rešiv, samo građanima ponudite prave opcije. Velika većina ljudi za koje znam, a koji se sada švercuju, zele da plate kartu ali po razumnim cenama. Na primer:
    -Za zaposlene uvesti tri cene, u skladu sa visinom primanja. Najniža kao za nezaposlene, najviša kao postojeća.
    -Uvesti DNEVNU kartu
    – cenu jednokratne karte smanjiti na 50 din
    – Penzionerima naplaćivati recimo 1000 din godišnje.
    Tako jednostavno i logično i problem će biti rešen.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 28. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.