Dunavski turistički klaster Istar 21, uz podršku pokrajinskog Sekretarijata za privredu, bira deset najspremnijih sela za turističku promociju kroz multikulturalnost. Konkurs „Bogatstvo različitosti“ raspisan je u maju ove godine, a cilj projekta je da se kreira turistička multi-kulti tura u Podunavlju koja bi mogla biti jedinstven turistički proizvod na turističkom tržištu sveta i po čemu bi ovaj deo Srbije mogao biti prepoznatljiv.


U klasteru ističu da je ideja da se izaberu sela koja na najbolji način mogu predstaviti autentičnost Vojvodine/Podunavlja kroz bogatstvo kultura, običaja, gastronomije, folklora i muzike naroda koji ovde žive ali i karakteristično graditeljsko nasleđe ovog regiona.

Na konkurs se prijavilo 45 vojvođanskih sela i pet iz Istočne Srbije, a izbor će biti obavljen do kraja septembra. Za mesta sela koja se kandiduju napraviće se pregled ideja, projekata, edukacije koje je potrebno realizovati kako bi se ona bolje pripremila za turističku promociju. Ovaj pregled će biti dostavljen Vladi Vojvodine u cilju planiranja aktivnosti za 2012. godinu.

„Bogatstvo kultura, običaja, gastronomije, folklora i starih zanata uz srdačnost, ljubaznost i otvorenost ljudi koji ovde žive su osnov za kreiranje jedinstvenog turističkog proizvoda“, saopštavaju u Istar 21 i dodaju da multikulturalnost, kao osnovni motiv za kreiranje turističke ponude može da predstavlja jak razlog za dolazak turista i stvaranje prihoda u ovim selima, koja su uglavnom u nerazvijenim područjima i gde turizam nije u dovoljnoj meri razvijen.

Klaster Istar 21 je udruženje za unapređenje saradnje i razvoj turizma u Podunavlju. Osnovan je početkom 2008. godine uz podršku Ministarstva za ekonomiju i regionalni razvoj Srbije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari