„Stignem pred kraj radnog vremena, ako krenem u cik zore“: Kako čitaoci Danasa opisuju svoj put do posla?

Ostavite komentar


  1. „Mnogi vozači su se požalili na gužve u saobraćaju i preopterećenost gradskih ulica automobilima.“

    Nisu ukapirali da su upravo oni ta gužva na koju se žale ? :-))))

  2. Možda su ovo pripreme žitelja da pozdrave odluku vlasti ( predsednika) za potrebom letećih taksija?

  3. Kada je prvi put ukinuta „Lasta“ za jedno mesto pored Beograd i uvedena GSP linija, prvo jutro majstor je kasnio 10 minuta i kad je stigao na okretnicu stao je da zapali cigaru pa onda da krene. Meštani navikli na „Lastu“ su istamburali majstora i obrnuli autobus GSP na stranu. Sutra im je ekspresno vraćena linija „Laste“. E to su bili ljudi.

  4. Nažalost,istina je da npr.neko ko stanuje u Surčinu pre će stići na posao ako se zaposli u Sremskoj Mitrovici nego da nadje posao u Kaludjerici.

  5. Ne razumem zašto im sve smeta, gospodo bili su izbori, pola Vas ne zanimaju, to Vam je smor, politika Vas ne zanima, gledate svoja posla….. Svi ste znali kakav je Gangula, Vesić i ekipa, da nisu sposobni, eto sad uživajte plodove svoje nemarnosti!!!!

  6. Niste proverili putnike koji koriste liniju 470 da vidite šta je tu tek noćna mora, kad izađeš sa posla pa 2 sata moraš da čekaš polszak, a onda linija 493, pogledajte na Fejsbuku grupu pod nazivom „493“ i grupu „493-491“ sve će vam biti jasno kad tamo pročitate objave… Ljudi su su skupili peticiju od 1300 potpisa za poboljšanje prevoza na tim linijama i ništa….

  7. Obicno je vecina Beogradjana na destinaciji na Zlatiboru, kada je glasanje, tako da cuti i trpi…

  8. 1. Uvesti takse za stanovnike beograda , a iz unutrašnjosti da plaćaju ulazak kolima.
    2. Napraviti velike parkinge na periferiji odakle bi išao GSB
    3. Novac od taxi upotrebiti da se poveća broj polazaka.
    4. Ulazak u krug dvojke da se naplaćuje po prolasku.
    5. Gradjani preko 60 da se voze GSB besplatno ali ne u Špicu.
    6. Povećati broj garaza kako se kola ne bi dugo “vrtela” po ulicama.
    7. Stimulisati firme i institucije da imaju klizno vreme ili recimo da drzavne sluzbe rade posle podne ( kada ljudi imaju više vremena i manje su gužve u saobraćaju.
    8. Dostavi za supermarkete i radnje , smece i ciscenje ulica od 20h- 06h.
    9. Klinički centar izmestoti na lokaciju VMA.
    10. Napraviti cetiri medjunarodne autobuske stanice : jug,,sever, istok i zapad .
    …….

  9. Koga briga za ljude?
    Vlast služi da se „vlasnici“ vlasti obogate i izludiraju, narugaju sluđenom narodu i negde slatko smeju („vidi što sam moćan, šta im radim“) da na nama sve svoje nezrele fantazije i ludačke eksperimente isprobaju dok mučeni narod ne propišti, dohvati motku i razjuri bandu. Ali, izgleda da niko ne „pišti“, nikom još nije dogorelo do nokata, i zato budite srećni, može to i gore, i biće, zašto da ne kad im se može?

  10. „Par – nepar“, uvođenje linijskih taksija (nije baš sve bilo za bacanje u vreme Čovića kao gradonačelnika), eliminacija saobraćajne policije gde radi signalizacija semafora… Ali ko još o tim „sitnicama“ da misli kada su to sve „veliki igrači za velika dela“ iskopavanja jednih i izlivanja spomenika drugim „nikada prežaljenim velikanima“, kada su tu halucinacije za kamione, avione, dronove… A u praksi gluteus u kola sa šoferom, gluteus iz kola u fotelje bez odgovornosti i sa 1000 privilegija i ko će još o „rulji“ koja je tu da ih sve isfinansira da razmišlja?!

  11. Par stvari je doprinelo tome:
    – premestanje glavne autobuske na Novi Beograd
    – nova lokacija glavne autobuske nema dovoljno jaku GSP infrastrukturu da podrzi taj protok ljudi
    – GSP linije na NBG nisu revidirane ni jednom od kad su se stvorili citavi blokovi zgrada sa radnim prostorom, a opet u blizini nove autobuske stanice
    – time je apsolutno blokiran Brankov i Gazela privatnim vozilima jer GSP ne funkcionise
    – napravljen je kruzni tok kod Brankovog sto stvara kolaps U OBA smera. Ranije je guzva bila u jednom smeru u spicu…
    Eto, toliko ukratko.

  12. Svi hoce u Beograd. Svi hoce kolima na posao a i mogu. Svi se zale na guzve, na necist vazduh i vlast.

  13. Pocinjem da razmisljam da prestanem da radim.Muz mi je u penziji ,koja je solidna.Pravac vikendica,stan izdamo ,i eto meni plate.Plus cu da posejem nesto u basti.

  14. Gangula da prefarba crvene koske sa viršlama i da ih postavi na svako stajalište gradskog prevoza, da ljudi ne bi sklapali od gladi čekajući prevoz.

  15. 1….“Uvesti takse za stanovnike beograda , a iz unutrašnjosti da plaćaju ulazak kolima.“…

    E pa mislim da bi valjalo razrezati jednokratnu taksu Vesiću i sličnima u visini od 100.000 € a tu svotu upotrebiti za kupovinu stručnog projekta i plana rešavanja prevoza u Bgd. Dosta zidanja u centru do poslednjeg mm trotoara i saobraćajnica. Nema prolaza ni za hitnu pomoć, ni za vatrogasce. Političari se snalaze.

  16. Imam predlog za beogradske mučenike, da se masovno vrate u mesta od dakle su došli, i time bi smanjili gužvu po beogradskim ulicama a svojim mestima povratili živost.

  17. Glasali smo i izglasali ! Što ne znaci da treba da trpimo sve ovo što nam se radi,od uvecanih racuna ,poskupljenja hrane,goriva pa do katastrofalnog zdrvstva ,prosvete,kulture pa i famoznog prevoza!

  18. Kako nije nikad bilo takvih gužvi i čitanja? Bilo je 1990-ih, a na fax sam putovala satima. Posle takvog maltretiranja, čim sam bila u prilici nabavila sam stan blizu posla, da mogu da idem peśice.

  19. Kad bi se 20% novopecenih ‘Beogradjana’ vratilo kucama i nasli posao tamo bilo bi lakse sigurno. Ovako neka putuju i 5 sati kada hoce.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. i 27. oktobar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.