ih prošloga veka na toj lokaciji otkupila oko 40 hektara zemljišta, planirajući treću fazu razvoja proizvodnje automobila. Prednost Kormanskog polja je i u tome što se nalazi ispred grada i što u neposrednoj blizini već postoji komunalna i ostala infrastruktura.
– Pregovori sa vojnim organima i nadležnima u Ministarstvu odbrane o kupovini zemljišta u Divostinu i Grošnici uveliko traju.
ih prošloga veka na toj lokaciji otkupila oko 40 hektara zemljišta, planirajući treću fazu razvoja proizvodnje automobila. Prednost Kormanskog polja je i u tome što se nalazi ispred grada i što u neposrednoj blizini već postoji komunalna i ostala infrastruktura.
– Pregovori sa vojnim organima i nadležnima u Ministarstvu odbrane o kupovini zemljišta u Divostinu i Grošnici uveliko traju. Posebno su odmakli u slučaju Divostina, gde ćemo, ukoliko Fijatovi kooperanti tu ne budu gradili svoje pogone, formirati drugu industrijsku zonu, površine 150 hektara, a parcele u njoj ponuditi ostalim investitorima. Istoverne planove imamo i za vojni kompleks u Grošnici, kaže za Danas mr Vlada Vučković, član kragujevačkog Gradskog veća za privredu i privatizaciju.
Kragujevac je odavno zainteresovan i za kupovinu zemljišta i objekata u ovdašnjim kasarnama „Vojvoda Radomir Putnik“ i „Milan Blagojević“, od kojih je ona prva locirana u centru grada i već decenija onemogućava širenje i razvoj gradskog jezgra. Kragujevac, u stvari, već stotinu i kusur godina ima problema sa prostornim planiranjem i razvojem zbog činjenice da je centar grada od druge polovine 19. veka omeđen, s jedne strane fabričkim krugom Zastave, a s druge kasarnom „Vojvoda Radomir Putnik“. Tako je, ipak, prošlogodišnjom kupovinom zemljišta i objekata u starom delu Zastave Kragujevac delimično rešio problem širenja i razvoja starog jezgra grada, na desnoj obali Lepenice .
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.