„Kad stig’o, stig’o“: Da li potencijalno ukidanje redova vožnje gradskog prevoza vodi u haos?

  1. A zašto su uvedene ,skupo plaćene table o obaveštenju kretanja autobusa.Izgleda ds će i one prođu kao kontenjeri za lmeke koi stoje prazni i polomljeni.

  2. Pitam se, šta se išćuđavate, najrealniji je dinamički red vožnje koji je bio do pre desetak godina. Najveća glupost je bilo „kačenje“ reda vožnje sa vremenima polaska. Ovakav red vožnje izazivao je samo probleme između putnika i voznog osoblja. Treba da se zna kad je prvi i poslednji polazak i interval nailaska od najkraćeg do najdužeg intervala (npr 8 do 15 minuta), kao što je nekad bilo. Pitam sve, da mi objasne, kako vozilo sa linije 74 (B kosa-Mirijevo), gde je predviđeno vreme vožnje 81 minut u jednom smeru, može da održi ovo vreme ako na gazeli stoji 40 minuta, a još ga čeka Kneza Miloša i Bulevar, a da bude sve još gore tu se doda i Višnjička. Nekad se dogodi da vožnja u jednom pravcu traje 2 sata i kusur minuta. Često (skoro svaki dan i vikendom), sam koristio ovu liniju.

  3. Postavljene table mogu pokazivati, očekivano vreme dolaska kao i do sada. Prva tabla koja je pokazivala očekivano vreme dolaska bila je na liniji 65 ispred zgrade Politika pre VIŠE od 30-35 godina, a možda i celih 40. Nije Šapić izmislio rupu na saksiji postavljanjem tabli.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 18. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Maja Nikolić, TV novinarka

List Danas je važniji nego ikada ranije. Kada ne bi bilo takvih novina, ne bismo ni znali kako prave novine treba da izgledaju.