REM objavio izveštaj monitoringa televizija tokom predizborne kampanje 1foto(BETAPHOTO/MILOŠ MIŠKOV/)

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) objavilo je danas izveštaj monitoringa programa odabranih pružalaca medijskih usluga (PMU) tokom izborne kampanje od 1. novembra do 14. decembra 2023. godine.

REM je u saopštenju naveo da su analizirani podaci četiri kanala javnih medijskih servisa RTS 1, RTS 2, RTV 1 i RTV 2, kao i četiri kablovska kanala N1, Nova S, Al Džazira i K1.

To telo nije navelo da je nadziralo televizije Pink, Hepi, Prva i B92 koje imaju nacionalne frekvencije.

„Nadzor je obuhvatio 24 sata programa svakog predmetnog PMU tokom svakog dana trajanja izborne kampanje, od 1. novembra do 14. decembra 2023. godine i analizirani su svi objavljeni programski sadržaji; reč je, dakle, o tzv. potpunom ili celovitom nadzoru“, navodi se u saopštenju.

Monitoring i analiza programa, kako su dodali, realizovani su u skladu sa Metodologijom za praćenje medija tokom izborne kampanje koja je usklađena sa Preporukom ODIHR za praćenje izbora i usvojena od strane Saveta Regulatornog tela za elektronske medije.

Ceo izveštaj može se pronaći na sajtu REM-a.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari