Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija poništilo je rešenje Tržišne inspekcije koja je tvrdila da SBB naplaćuje izdavanje računa i krši Zakon o zaštiti potrošača, što smo od pojave ove dezinformacije oštro demantovali.
Poništavanjem rešenja potvrđeno je da je poslovnom odlukom da odobri popust za elektronske račune, SBB u potpunosti postupio u skladu sa zakonom.
Ovim je stavljena tačka na višemesečnu hajku protiv SBB-a i onemogućeni su pokušaji da se kazne građani koji koriste naše usluge i da im se zabrani popust.
Ministarstvo je poništilo prethodno izdato rešenje sa obrazloženjem da inspekcija nije pravilno i potpuno utvrdila činjenično stanje koje se ticalo odobravanja popusta od 100 dinara za korišćenje elektronskih računa od strane SBB-a. Zbog toga je inspekcija izvela nepravilan zaključak da SBB naplaćuje izdavanje računa, što je dovelo i do toga da ona pogrešno primeni Zakon o zaštiti potrošača.
Podsećamo, SBB je sve vreme tvrdio da se radi o popustu radi podsticanja prelaska na e-račun, a ne o naplati računa kako je Inspekcija i deo javnosti to pogrešno predstavila. Praksa odobravanja popusta za korisnike e-računa je dobro poznata u poslovanju vodećih svetskih kompanija, a SBB je ovim odricanjem od dela prihoda pružio svoj doprinos digitalizaciji i bespapirnoj ekonomiji štiteći istovremeno i životnu sredinu.
Tokom proteklog perioda izdavali smo elektronske račune u skladu sa našom poslovnom odlukom, umanjene za 100 dinara, jer smo želeli da pokažemo da SBB nije prekršio ni jedan zakon, kao i da podržimo naše korisnike koji su u velikom broju zajedno sa nama odlučili da štite životnu sredinu i daju doprinos ovoj važnoj temi.
U skoro dve decenije dugoj istoriji donosili smo promene na tržištu naše zemlje, a sa tim inovacijama koje će uvek u fokusu imati korisnike i njihovo zadovoljstvo, nastavićemo i dalje.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.