Na Sedmoj „Čivijaškoj bubijadi’’ učestvovalo je 88 vozila iz bivših jugoslovenskih republika. Najduži put prevalio je vlasnik „bube’’ iz Bara, a za „najbubu’’ izabrano je vozilo Marijane Lahovske iz Banjaluke, proizvedeno 1956. Najstarija „buba’’ na smotri bila je iz 1953, vlasnika Stojana Đokovića iz Užica.
Na Sedmoj „Čivijaškoj bubijadi’’ učestvovalo je 88 vozila iz bivših jugoslovenskih republika. Najduži put prevalio je vlasnik „bube’’ iz Bara, a za „najbubu’’ izabrano je vozilo Marijane Lahovske iz Banjaluke, proizvedeno 1956. Najstarija „buba’’ na smotri bila je iz 1953, vlasnika Stojana Đokovića iz Užica. Ovoj manifestaciji, od kampa na plaži Stari grad do svečanog defilea gradskim ulicama, prisustvovalo je više hiljada Šapčana.
Organizator manifestacije Zoran Gvozdenović-Rendža, inače bivši predsednik Čivijaške republike, ističe da jedino „buba’’ i „spaček’’ imaju dušu, a postoji inicijativa za formiranje kluba ljubitelja najprodavanijeg Folksvagenovog vozila.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.