Šta se postiže postavljanjem semafora ispred kružnog toka kod Ušća?

Ostavite komentar


  1. Sad utvrditi koliko je kostala izgradnja kruznog toka, uklanjanje starih i postavljanje novih semafora i to naplatiti bahatom šapiću

  2. Postiže se demonstracija dileizma na kvadrat. Problem nije na ulazima u TUŽNI tok, nego na izlazima. Deo rešenja je da se nekako otarase semafora na raskrsnici u Milentija Popovića. Ali, ono mora ali, veći problem je što kolona ka gradu ide od Terazijskog tunela pa sve do siva..

  3. Ma narod se ne uzbuđuje. Posedaće u kafiće na nacionalnom stadionu i raditi on line.

  4. Lupetanje na kub – propusna moc ka mostu i od mosta je mala tako da je sve presipanje iz supljeg u prazno – decenije investitorskog urbanizma dolaze na naplatu

  5. Zeleno-levi blok nudi levo-zelena rešenja. Apeluje na svest građana. To je lepo, ali je „svest“ ipak dvosmerna ulica. Kada je građanin svestan da onaj kome si nešto dao radi sve da bi ti bio zadovoljan, onda mu i svest kaže – hajde da i mi nešto napravimo. A ovako…

  6. Jedino sto moze da pomogne je autoput sa osam traka od aerodroma do Laste – dok se ne podigne propusna moc saobracajnica koje idu preko reke sve ostalo je besmisleno. Ali pre ce da nakokaju jos jedno 5-6 besmislenih kula po gradu nego sto ce to da naprave

  7. To je tranzitno rešenje do nove rekonstrukcije i vraćanja raskrsnice. A problem je i sa druge strane mosta jer se vozila blokiraju ili u tunelu ili u Prizrenskoj ulici. Otežavanjem saobraćaja ispod Kalemegdana i oko stare Železničke stanice maltene niko tuda ne vozi i pokušaj samo rešavanja problema kod Ušća neće imati velikog uticaja.

  8. Lako je biti pametan „na papiru“, dok je realnost na terenu nešto sasvim drugo. Da, denivelisane raskrsnice su projektno rešenje koje, u odnosu na trenutno stanje, predstavlja jedini funkcionalni izbor za intenzitet saobraćaja u Beogradu. Rešenja poput „žutih traka“ su improvizovana rešenja koja, naizgled, donose bolju organizaciju javnog prevoza dok je krajnji rezultat potpuno suprotan. Tako i Gospodin Bukvić prvo predlaže žute trake kao rešenje a onda, u sledećoj rečenici, i sam kaže kako stepen motorizacije i broj automobila u Beogradu dramatično raste i da će to stvarati neverovatne gužve! Pa gde ćete onda sa tim automobilima ako im još dodatno oduzmete jednu traku?!

  9. Kada grad vode ljudi koji nemaju pojma sta treba da se radi a jos manje ljudi koji ne postuju misljenje struke. Javni prevoz pa to sada postaje mislena imenica, vidim autobuse gradskog saobracaja Nis Ekspres, fantasticno, mi gasimo GSP a angazujemo sa strane a sve u kolapsu. Da bi se smanjile guzve ok smanjiti privatne automobile ali onda gradski saobracaj mora da bude MNOGO BOLJE I PAMETNIJE ORGANIZOVAN bez toga nema nista. Bese li mi imamo Saobracajni fakultet da li ih je bilo ko iz grada pitao o organizaciji saboracaja, SUMNJAM posto su partijski kadrovi sveznalice od malih nogu. Blago nama sa njima takvima. Ziveli

  10. Mislim da treba da uvedu i plavo svetlo, ono Nemanjćko, kako reče siledžija !!!

  11. Vise volim javni prevoz od svojih kola. Ali najvise volim svoju bezbednost. Sa jedne strane da razmisljam hocu li propasti kroz pod autobusa, sa druge da li ce da me dzepare ili maltretiraju, a da nema nikoga ko to moze da spreci? Hvala na pozivu, ali na zalost- ne hvala.

  12. Gužve se stvaraju jer vozaci su zbunjeni pravilom prednosti na kružnom toku! A za to je kriv nakaradni zakon, po kome pravo prvenstva u svakom slučaju imaju vozaci iz spoljne trake. Znači ovi unutra mogu da se vrte do besvesti, kada je guzva, jer ne smeju da preseku vozaca iz spoljne trake, koji ima pravo da se vrti pun krug, i da izadje na poslednjem izlazu. Idiotski, nema dalje. Ako bi se uvelo pravilo da vozaci iz spoljne trake izlaze na prvom izlazu, iz unutrasnje (do spoljne), na drugom izlazu, a iz druge unutrasnje na trećem i cetvrtom izlazu (ako postoje 3 trake), sve bi bilo u redu!!!

  13. Dobro, pa nećemo valjda sada da se bavimo tako banalnim temama, poput saobraćaja?! Kamo ga čiča draža, farbanje buseva i sl…

  14. Pa postaviše semafore jer je svakog dana u špicu na kružnom toku bilo 3 policijska auta sa po dva policajca koji su naizmenično regulisali saobraćaj. Znači da bi pola saobraćajne policije u Beogradu trebalo staviti na kružne tokove koje pravi nesposobna i najkorumpiranija gradska vlast ikada.

  15. Kada su u Splitu stavili semafor ispred kružnog toka i meni bilo smešno. Pokažem rođaku profesionalnom vozaču. I iznenadi me kada je rekao da je dobro da su se setili. Zna taj kružni tok i kaze da je to bilo jedino rešenje da bi sabraćaj normalno funkcionisao. Kasnije vidim da ima još toga u EU. Tako da to što gospodin kritikuje je plod njegovog nepoznavanja savremenih tokova u saobraćaju. A i komentari su u fazinu aj samo da pljujem u ubeđenju da sam pametan

  16. Samo nije mi jasno kome palo napamet da Srbima pravi kruzne tokove.Za nas je jedino semafor

  17. Na kraju će nam uvesti parne i neparne dane za vožnju, kao sedamdesetih godina prošlog veka.

Ostavite komentar


Društvo

Koje su terapije u Srbiji dostupne za lečenje psorijaze 8

Koje su terapije u Srbiji dostupne za lečenje psorijaze

Savremena terapija za lečenje umerenih i teških oblika psorijaze dostupna je svim pacijentima koji boluju od ove bolesti, kazala je danas prof. dr Mirjana Milinković Srećković, načelnica Odeljenja klinike za dermatovenerologiju Univerzitetskog kliničkog centra Srbije povodom Svetskog dana borbe protiv psorijaze koji se obeležava 29. oktobra.

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. oktobar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.