Posle formiranja opštinskog uslužnog centra i realizacije projekta elektronske uprave, jedinstvenog informacionog sistema i kompjuterizovanja mesnih kancelarija, u zgradi sremskomitrovačke opštine počeo je da radi i prozivni sistem opštinskih službi, treći po redu u Srbiji, a prvi u Vojvodini.

Posle formiranja opštinskog uslužnog centra i realizacije projekta elektronske uprave, jedinstvenog informacionog sistema i kompjuterizovanja mesnih kancelarija, u zgradi sremskomitrovačke opštine počeo je da radi i prozivni sistem opštinskih službi, treći po redu u Srbiji, a prvi u Vojvodini.
– Cilj ovog projekta bio je da unapredimo rad opštinskih službi u njihovoj komunikaciji s građanima. S druge strane, uvođenjem prozivno-redoslednog sistema građani neće imati strah od pružanja usluga preko reda koje izazivaju nezadovoljstvo stranaka – kaže predsednik Opštine Zoran Miščević.
Prema rečima načelnice opštinske Uprave Vasilije Brocić, ulaskom u zgradu opštine građanin na pultu prozivnog sistema na jednostavan način bira željenu službu i dobija odštampan listić koji sadrži redni broj klijenta, naziv izabrane službe, datum i vreme izdavanja i broj klijenta ispred njega. U komfornom prostoru novootvorene čekaonice u sklopu Opštinskog uslužnog centra stranka zatim čeka pojavljivanje svog rednog broja na displeju, kao i broj šaltera na koji treba da se javi, a na sve to upozorava zvuk gonga. Uvođenje prozivnog sistema u rad opštinskih službi koštalo je milion dinara, a sredstva je obezbedila Opština Sremska Mitrovica.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari