Povlačenje „Solaris“ autobusa iz javnog prevoza u Beogradu: Nerazuman potez ili prostor za nove dilove?

Isforsiranim gradskim propisima o starosti vozila, Šapić „izbacuje“ Solaris, najpouzdanije autobuse iz javnog prevoza u Beogradu

Ostavite komentar


  1. Sve je u SRB „new deal“…od ljudi pocepanih čarapa i gaća do milionera i milijardera…
    2027. The End.

  2. Mafija vidi Beograd i celu Srbiju isključivo kao kravu muzaru! Zabole njih za opštu korist naroda i države. Jedino njihov džep i gladne oči određuje njihovo ponašanje. A cenu ćemo svi dugo plaćati, pa i oni koji su za njih glasali! I oni koji ne izlaze na glasanje, jer ih „politika ne interesuje“!!

  3. Ne može se više trpeti obest nazadnjaka, građani da se okupljaju i da zabrane da oni uopšte više išta odlučuju, ne daju nam da živimo , neće da može!

  4. Sjaho Kurta,a uzjaho Murta.
    Ovaj scenario je već bio baš sa tim solarisom ako ste kojim slučajem zaboravili……

  5. Razmisljam da li nabavka autobusa iz Turske a cini mi se i trambaja iz Turske ima neke veze sa bivsim bus plus koji je koliko se secam takodje iz Turske, mada verovatno nema, ali tako lici.Blago nama. Ziveli

  6. Sedišta u Solarisu nisu udobna, klizi se sa njih, a ona četiri sedišta, napred, desno, su preblizu, nema mesta za noge.

  7. Eto i jos jedna potvrda da je bojkotovanje od strane nekih, sto tvrde da su opozicija, izbora u Beogradu donelo stete svim gradjanima ovoga grada.

  8. Vidite, ako Šapić ne završi u zatvoru, onda zaista nema smisla težiti normalnom i demokratskom društvu tj. uređenju. Do sada niko na toj funkciji nije završio u zatvoru a to jednostavno nije normalno obzirom šta se sve decenijama unazad dešavalo. I još jednom, ako ne završi u zatvoru, iste stvari će nam se ponavljati ubuduće.

  9. E, svasta! Odakle vam to da se u Briselu voze samo Solaris autobusi? Samo mali broj Solarisa je u floti, ostali su Mercedes, Iveco i pre svega Volvo (hibridni, elektricni).
    Zivim u Briselu.

  10. Ljudi šta bi sa Ikarbusom i FAP – om? Ovde imamo raspravu između dva uvoznika lobija. Zašto više nemamo kvalitetan domaći autobus?

  11. Solarisovi autobusi su ubedljivo najbolji jer su prvo mnogo prostraniji od ostalih u koje kada uđeš se osećaš kao da si u šibici. Drugo, kvalitet materijala enterijerea u Solarisu je duplo bolji nego u ostalim autobusima. Zbog toga je Solaris i posle 12 godina upotrebe u odličnom stanju, dok konkurencija pokazuje znake propadanja posle samo godinu ili dve dana. Na šta će da liče turski autobusi posle 5 godina mogu samo da pretpostavljam.

  12. Indikativno je da se u centru gradonačelnikove pqžnje nalaze isključivo autobusi GSP-a!? Bilo bi zanimljivo čuti kako to da mu ne smetaju tramvaji iz doba omraženog mu Broza, ili vozovi BG voza iz doba SSSR-a? U koje je uzgred, pravi podvig ući i izaći i za mlđe ljude a kamo li za starije sugrađane! O osobama sa invaliditetom nema potrebe govoriti jer je to za njih, nemoguća misija!

  13. E pa dragi Beogradjani, kako ste glasali tako ste i dobili ! Sledeći put ne bojkotujte izbore i razmislite dobro šta/koga zaokružujete. Možda u sledećoj iteraciji vam napredno-radikalska vlast ukine tramvaje i trolejbuse. Zbog štednje struje, recimo…

  14. @blok, pa nisu to medjugradski pa da ti treba komocija, drugo, koliko znam obaveza je kupovina vozila sa najmanje troja vrata a pogledajte vozila koja su ubacena na linijama 100. Dvoja vrata i zadnjom platformom na koju se penjete sa tri stepenika (strela Obrenovac). Pola busa kao medjugradski, gde je to za gradsku voznju ?

  15. Шапић је само пион, истурени члан. Заслужује затвор, свакако, а аутобуси … то је само још један пример корупције у врховима власти. Србија нема привреду, ништа не производимо, ни тракторе, ни дугмад за кошуље, фабрике вагона, камиона, … аутобуса, … растурене, све се увози, све се више задужујемо, а циљ ове власти је да нас уведе у дужничко ропство. Па не чудимо се онда ни за соларисе!

  16. Čemu tolika zalopojka za Solaris autobusima ako će uskoro (nepuna godina dana) povučeni iz upotrebe…

  17. Ne ulazeći u stvarne razloge i moguće malverzacije povezane sa ovom odlukom Grada Beograda korektno bi bilo reći da Odluka o upotrebnom roku vozila svakako ima smisla i da je bilo neophodno doneti takvu odluku. Izbor vozila koji će se koristiti u javnom prevozu nije tako jednostavna odluka da bi ona postala predmet odlučivanja neformalnih političkih grupacija i aktivista čiji je osnovni zadatak politička borba sa vlastodršcem. Možda su, kažem moẓ̌da, Soralis autobusi vrhunskog kvaliteta ali kada uporedite njihovu cenu, i cenu servisnih usluga tokom perioda eksploatacije sa cenama nekih drugih proizvodjača, možete lako doći do zaključka da je mnogo isplativije uzeti vozila drugog proizvodjača iako vam se ovi „više svidjaju“. Takodje, krajnje je vreme da prestanemo da koristimo besmisleni razlog koji glasi „to je iz Kine“ jer, kao prvo, svi navedeni autobusi poput Mercedesa, Mana i slič̣nih se svakako proizvode u Kini u partnerstvu sa istim onim kineskim kompanijama čije proizvode u isto vreme kritikujemo. I drugo, nije naš zadatak, ali ni interes, da mi sprovodimo nečije ekonomske ratove u nameri da jednoj imperiji pomognemo da nadvlada drugom imperijom jer ćemo od toga imati samo štetu.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 1. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Antonela Riha, novinarka

I pre nego što sam se učlanila u Klub čitalaca Danasa kupovala sam jedino Danas.