Povlačenje „Solaris“ autobusa iz javnog prevoza u Beogradu: Nerazuman potez ili prostor za nove dilove?

Isforsiranim gradskim propisima o starosti vozila, Šapić „izbacuje“ Solaris, najpouzdanije autobuse iz javnog prevoza u Beogradu

Ostavite komentar


  1. Sve je u SRB „new deal“…od ljudi pocepanih čarapa i gaća do milionera i milijardera…
    2027. The End.

  2. Mafija vidi Beograd i celu Srbiju isključivo kao kravu muzaru! Zabole njih za opštu korist naroda i države. Jedino njihov džep i gladne oči određuje njihovo ponašanje. A cenu ćemo svi dugo plaćati, pa i oni koji su za njih glasali! I oni koji ne izlaze na glasanje, jer ih „politika ne interesuje“!!

  3. Ne može se više trpeti obest nazadnjaka, građani da se okupljaju i da zabrane da oni uopšte više išta odlučuju, ne daju nam da živimo , neće da može!

  4. Sjaho Kurta,a uzjaho Murta.
    Ovaj scenario je već bio baš sa tim solarisom ako ste kojim slučajem zaboravili……

  5. Razmisljam da li nabavka autobusa iz Turske a cini mi se i trambaja iz Turske ima neke veze sa bivsim bus plus koji je koliko se secam takodje iz Turske, mada verovatno nema, ali tako lici.Blago nama. Ziveli

  6. Sedišta u Solarisu nisu udobna, klizi se sa njih, a ona četiri sedišta, napred, desno, su preblizu, nema mesta za noge.

  7. Eto i jos jedna potvrda da je bojkotovanje od strane nekih, sto tvrde da su opozicija, izbora u Beogradu donelo stete svim gradjanima ovoga grada.

  8. Vidite, ako Šapić ne završi u zatvoru, onda zaista nema smisla težiti normalnom i demokratskom društvu tj. uređenju. Do sada niko na toj funkciji nije završio u zatvoru a to jednostavno nije normalno obzirom šta se sve decenijama unazad dešavalo. I još jednom, ako ne završi u zatvoru, iste stvari će nam se ponavljati ubuduće.

  9. E, svasta! Odakle vam to da se u Briselu voze samo Solaris autobusi? Samo mali broj Solarisa je u floti, ostali su Mercedes, Iveco i pre svega Volvo (hibridni, elektricni).
    Zivim u Briselu.

  10. Ljudi šta bi sa Ikarbusom i FAP – om? Ovde imamo raspravu između dva uvoznika lobija. Zašto više nemamo kvalitetan domaći autobus?

  11. Solarisovi autobusi su ubedljivo najbolji jer su prvo mnogo prostraniji od ostalih u koje kada uđeš se osećaš kao da si u šibici. Drugo, kvalitet materijala enterijerea u Solarisu je duplo bolji nego u ostalim autobusima. Zbog toga je Solaris i posle 12 godina upotrebe u odličnom stanju, dok konkurencija pokazuje znake propadanja posle samo godinu ili dve dana. Na šta će da liče turski autobusi posle 5 godina mogu samo da pretpostavljam.

  12. Indikativno je da se u centru gradonačelnikove pqžnje nalaze isključivo autobusi GSP-a!? Bilo bi zanimljivo čuti kako to da mu ne smetaju tramvaji iz doba omraženog mu Broza, ili vozovi BG voza iz doba SSSR-a? U koje je uzgred, pravi podvig ući i izaći i za mlđe ljude a kamo li za starije sugrađane! O osobama sa invaliditetom nema potrebe govoriti jer je to za njih, nemoguća misija!

  13. E pa dragi Beogradjani, kako ste glasali tako ste i dobili ! Sledeći put ne bojkotujte izbore i razmislite dobro šta/koga zaokružujete. Možda u sledećoj iteraciji vam napredno-radikalska vlast ukine tramvaje i trolejbuse. Zbog štednje struje, recimo…

  14. @blok, pa nisu to medjugradski pa da ti treba komocija, drugo, koliko znam obaveza je kupovina vozila sa najmanje troja vrata a pogledajte vozila koja su ubacena na linijama 100. Dvoja vrata i zadnjom platformom na koju se penjete sa tri stepenika (strela Obrenovac). Pola busa kao medjugradski, gde je to za gradsku voznju ?

  15. Шапић је само пион, истурени члан. Заслужује затвор, свакако, а аутобуси … то је само још један пример корупције у врховима власти. Србија нема привреду, ништа не производимо, ни тракторе, ни дугмад за кошуље, фабрике вагона, камиона, … аутобуса, … растурене, све се увози, све се више задужујемо, а циљ ове власти је да нас уведе у дужничко ропство. Па не чудимо се онда ни за соларисе!

  16. Čemu tolika zalopojka za Solaris autobusima ako će uskoro (nepuna godina dana) povučeni iz upotrebe…

  17. Ne ulazeći u stvarne razloge i moguće malverzacije povezane sa ovom odlukom Grada Beograda korektno bi bilo reći da Odluka o upotrebnom roku vozila svakako ima smisla i da je bilo neophodno doneti takvu odluku. Izbor vozila koji će se koristiti u javnom prevozu nije tako jednostavna odluka da bi ona postala predmet odlučivanja neformalnih političkih grupacija i aktivista čiji je osnovni zadatak politička borba sa vlastodršcem. Možda su, kažem moẓ̌da, Soralis autobusi vrhunskog kvaliteta ali kada uporedite njihovu cenu, i cenu servisnih usluga tokom perioda eksploatacije sa cenama nekih drugih proizvodjača, možete lako doći do zaključka da je mnogo isplativije uzeti vozila drugog proizvodjača iako vam se ovi „više svidjaju“. Takodje, krajnje je vreme da prestanemo da koristimo besmisleni razlog koji glasi „to je iz Kine“ jer, kao prvo, svi navedeni autobusi poput Mercedesa, Mana i slič̣nih se svakako proizvode u Kini u partnerstvu sa istim onim kineskim kompanijama čije proizvode u isto vreme kritikujemo. I drugo, nije naš zadatak, ali ni interes, da mi sprovodimo nečije ekonomske ratove u nameri da jednoj imperiji pomognemo da nadvlada drugom imperijom jer ćemo od toga imati samo štetu.

  18. @Srdjan
    Zato što nikada nismo ni imali kvalitetan domaći autobus jer ne znamo da ga napravimo. Zato što ne znamo sami ni litijum da iskopavamo i preradjujemo, zato što smo posle 70 godina uvideli da ne znamo sami ni bakar da iskopavamo i preradjujemo i da time samo pravimo ogromne gubitke, pa do toga da ne znamo sami da napravimo ni čokoladu, ni č̣ips, čak ni čač̣kalice, a od nedavno nam i sve udžbenike prave Nemci.

  19. Pa oni nisu hteli uopste da ih popravljaju jer ih je kupila prosla vlast a sada ce ih dati jos vecim slepcima od nas

  20. kako „ustupiti“ Skoplju? Valjda prodati? Ko je on da klrcmi imovinu grada i naroda? sad treba sve da opet poskupi radi novih nabavki, a nase da poklanjamo onima koji ne postuju suverenitet i celovitost Srbije. kako mogu da se voze u Skoplju a ne mogu u Beogradu?

  21. Da je sreća da smo nastavili sa Solarisima, a ne ovi turci i kinezi koji su em nepouzdani, em mali za našeg čoveka.

  22. Pa Valjda je najvaznija bezbednost putnika. Ako istekne rok upotrebe treba ga povuci. Vas I ostali Solakovi portali bili su puni natpisa o kvarovima na autobusima u Beogradu, a SADA vam smeta obnavljanje voznog parka. Stvarno svasta.

  23. „Ovako brzo menjanje gradskih propisa ide na ruku stanovištima da krajnji motiv vlasti zapravo i nije navodno podmlađivanje GSP-ovog voznog parka, već pre svega, kako poručuju iz CLS-a, “osveta” gradonačelnika Šapića prethodnicima u Beogradu.“
    ЧАРОБНО! Осветиш се онима које не волиш а још ако падне и нека кинта у џеп…..коло да играш.

  24. Sto se poklanjaju drugoj drzavi…pa lasta na lokalu je na izdisaju…sto ne poklone autobuse lasti za prigracki prevoz …jedino ako neko nema neki drugi plan…pr. propast laste i preuzimanje linija od strane privatnih prevoznika.

  25. Te gasne Bmc autobuse nocu salju iz garaze na Karaburmi na pumpu kod groblja Orlovaca da se pune plinom. I tako svaku noc. Sami izracunajte trosak i kome je to u interesu.

  26. Umesto autobusa treba prodati Šapića. Nije isplativo, niska mu je cena. Mada..isplatilo bi se prodati ga i za manje para…pa i pokloniti ga …ako ima bar neko ko bi ga preuzeo? Ako nema – možda nekako prođe na pijaci polovne robe.

  27. Добро је што се гледа потребни рок, никад није исо бус са 10год и нови бус,стално се пише о кваровима итд. Добра одлука града, ново је ново!

  28. Ovde se od takozvanih „opozicionara“ iznose LAŽI ,kao na primer da se u Briselu koriste isključivo Solaris autobusi ,kao i laži da u EU niko ne koristi turske autobuse(pre par dana sam se vratio sa Malte na kojoj je 95% voznog parka javnog prevoza na bazi turskih autobusa,a ostalih 5% su kineski električni autobusi,uz napomenu da je Malta država koja isključivo koristi autobuse za javni prevoz …isto tako se slažem sa time da su Solaris autobusi vrhunski,ali je činjenica da u ovom trenutku imaju 11 godina i da ako se sad ne prodaju ili doniraju u narednih 5 godina bi verovatno morali da se rashoduju….isto tako je i činjenica da verovatno Beograd u ovom trenutku Nema ni finansijski niti bilo koji drugi kapacitet da kupi Solaris autobuse….u „prevodu“ Svi mi ovde što komentarišemo poteze gradske Uprave smo na nivou „devojčice iz Vranja“ koja je prvi put videla semafor kad je došla u Beograd da studira,a onda na prvom poslovnom angažmanu komentariše postavljanje semafora na kružnom toku kod Ušća…

  29. Ništa novo, nabavi će nečiji krš po ko zna kojoj ceni. Partija i brati ja staviće pare u dzep i ćao ludaci

  30. Ova desavanja su jako žalosna po nas. Molio bih gradonačslnika da se okane velike brige za svoje sugradjane. Sve što se u Beogradu radi sveli se na nečije kombinacije u kojima se vrti velika lova. Uzas. Nikada gori saobraćaj u Beogradu nije bio

  31. Их, као да је То једина Шапићева одлука! Свака његова одлука је тешка глупост!! Време је да на његово место поставимо неког другог. Предлажем референдум са: да или не да остснд на том месту. Док још није порушио неки стари објекат у Београд, и изградио још неки глупи кружни ток!!

  32. Sto ne izbaci stare trole 28.i 40.
    Svaki dan se kvare, nemaju amortizere. Bubreg mi ispade svaki dan dok se vozim.

  33. Циљ ове власти је да униште све што ваља у циљу уништавања државе којом страховладају!!!

  34. I naravno šta mi imamo da lupamo glavu o „autobusima“ ,sada će nama to objasniti vanrednim obraćanjem,ko?Pa naravno,ne Džej nego Vučić.Ubediće nas on za minut šta je najbolje za građane iako nikada nije ni ušao u te autobuse!!!

  35. Vozači GSP-a su sami rekli da su im „solarisovi“ autobusi najbolje što su ikada vozili u Beogradu. Za putnike je pogodan jer je širi od prosečnog autobusa a leti uvek radi klima. Istovremeno je GSP 2011. godine kupio i nekoliko Ikarbusovih zglobnjaka ali su već propali. Naravno da su i „solarisovi“ autobusi posle 12 godina polako za penziju ali treba ih bolje održavati. Autobusi kupljeni u turskoj imaju mane u u sistemu kočenja i već su nekoliko puta ti autobusi napravili udese u Beogradu.

  36. Da su baš dobri, onako kako truckaju od početka kao bez amortizera, i sa nagibima sedišta gde doslovno klizate nadole sa nnih, ne bi se reklo

  37. treba se ugraditi ,vecih razmera,mozda Sapicu xa vilu u Spaniji,valda je ovu u Trstu sredio

  38. 30 autobusa BMC već duže vreme stoji na parkingu ovlašćenog servisera, zbog nedostatka rezervnih delova, a sve u garantnom roku. Toliko o turskom kvalitetu vozila, servisiranju i logistici.

  39. Počni da pljuješ po solarisu kako je loš očajan gadan neudoban nefunkcionalan….možda ga Šapić onda kupi

  40. Тако је, старе аутобусе у расход, а са новима у вожњу. По оној старој народној, нема бољег возила, од новога возила. А ви из синдиката, унапредите квалитет живота ваших чланова, уместо што се бавите стварима које нису ваше. Обезбедите добру плату и знате колико ће возача ГСП занимати која је марка аутобуса, николико!!!

  41. Rešenje je vrlo jednostavno. Da se ujedinimo, i da ovog nesposobnjakovića sklonimo sa vlasti do septembra.

  42. Nekome će da se izmakne nabavka rez. delova i održavanje za Solarise pa pravi od babe devojku…

  43. Solaris autobusi su nešto najbolje što su Beogradjani imali od gradskog prevoza. Ova vlast se opredelila da kupi kineske i turske krševe koji su krajnje nebezbedni i nesigurni. Ali su zato preskupi i jako dobri da se vlast ugradi u cenu za lični interes.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.