Šta da upišem: Besplatne radionice namenjene srednjoškolcima 1Foto: Promo/Fefa

Počinje period kada upis fakulteta postaje glavna tema srednjoškolaca i njihovih roditelja – pokreću se pitanja koja se najpre tiču interesovanja, isplativih profesija, novonastajućih zanimanja i uopšte posledice promena koje se uveliko odražavaju na tržište rada.

Tim povodom, FEFA fakultet će tokom marta i aprila organizovati besplatne „Prolećne radionice“ koje imaju za cilj da upoznaju srednjoškolce sa najtraženijim zanimanjima, otvore diskusiju i pokrenu mnoga od navedenih pitanja.

Zahvaljujući snažnoj dugoročnoj vezi koju fakultet neguje sa privredom i srednjim školama u Srbiji, i ove godine ćemo organizovati radionice na najaktuelnije teme. Reagovanje, komuniciranje i snalaženje u krizi, kreiranje brenda, dizajn timova, kreativna ekonomija koja spaja digitalne tehnologije i umetnost, kako odabrati pravi poslovni put, samo su neke od njih“, rekao je dekan prof. Milan Nedeljković.

Osim predavača FEFA fakulteta, jednu od radionica održaće studenti, između ostalog i studentkinje koje su se plasirale u prvih pet timova u svetu na takmičenju iz kreativne ekonomije.

Šta da upišem: Besplatne radionice namenjene srednjoškolcima 2
Foto: Promo/Fefa

Počevši od trećeg marta, na svake dve nedelje, srednjoškolci će imati priliku da pristvuju ovim radionicama kako uživo, tako i online putem. Okosnica svih njih jeste spoj tri oblasti: ekonomija, primenjena psihologija i umetnost. Za prijavljivanje je dovoljno popuniti formular na stranici posvećenoj određenoj radionici:

  • Kako krizu pretvoriti u šansu – 3. mart u 11 h
  •  Kako nastaje brend – 17. mart u 11 h
  • Filmski horoskop – 17. mart u 14h
  • Od školske klupe do kompanije – 31. mart u 11 h
  • Analiza filmske slike – Kadar kao radar – 31. mart u 14 h
  • Dizajn timova – 14. april u 11 h
  • Studenti budućim studentima – Kreativna ekonomija – 28. april u 11 h

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari