Stanice nestaju, vozovi (zauvek) odlaze

Kakve će posledice izazvati nedavno ukidanje železničke stanice Topčider, jedne od najstarijih Srbiji

Ostavite komentar


  1. To je biser naše kulture i prošlosti!!!Ne bih se začudio da bude srušena!!!TO SMO MI!!!

  2. U svetu jedina prednost železnice u odnosu na jeftine avione je što voze do centra grada.

    Ova vlast je uništila budućnost srpske železnice.

  3. Konačno jedan dobar tekst o aktuelnom stanju srpske železnice, između ostalog i zahvaljujući dobrim sagovornicima. Na žalost, situacija je još gora od napisanog, pogotovu u domenu kadrovske politike. Sva četiri železnička društva su devastirana kadrovski.
    Kako će da razmišljaju Karlo i Milan ako im se dobaci da je “jedan čovek“ birao nove vozove za 200 km/h koji će da rade na relaciji od 75 km? Da li će da padnu u nesvest kada saznaju da će “jedan čovek“ da piše red vožnje od Beograda do Novog Sada i nazad? Da li zaista očekuju da 4 vd generalna direktora razmišljaju o profitabilnoj železnici kada im plata ne zavisi od poslovanja već od poslušnosti?
    I tako u nedogled. Nadam se da ćemo čitati još zanimljivosti o srpskoj železnici u Danasu samo da bude dobrih sagovornika.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.