Stevan Vlajić: Novinar koji neće da statira 1Foto: Lična arhiva

„Pokazao sam se kao neko ko ume da povede i pridobije ljude, a i preuzeo sam odgovornost jer neću da statiram dva meseca pred izbore“, tako je ukratko Stevan Vlajić objasnio kako je postao predsednik Saveza 90/ Zelenih Srbije, nakon što je njegov stav o potrebi da zelene opcije izađu na jednoj listi na predstojeće izbore nadvladao u toj partiji koju deo javnosti vidi kao lažnu zelenu opciju koju je vlast kreirala.

Na to kaže da se svako dokazuje svojim delima, da nema kome da se pravda za opozicioni rad i da za minuli rad njegovog prethodnika ne može da odgovara.

A kada je reč o njegovom opozicionom radu, čini se da je kao marketinški stručnjak diplomirao kao idejni tvorac izmišljenog Ljubiše Preletačevića Belog, u liku Luke Maksimovića, i kao jedan od osnivača pokreta Samo jako sa kojim ulazi u političke vode.

Na lokalnim izborima 2016. pokret osvaja 21 odsto glasova Mladenovčana, a na predsedničkim izborima 2017. osvojeno je gotovo 10 odsto glasova, što se smatra najuspešnijom antipolitičkom kampanjom i najvećom izbornom senzacijom u poslednjoj deceniji.

Ubrzo nakon predsedničkih izbora se povlači iz pokreta i razilazi sa Maksimovićem, a i u pokretu dolazi do podela.

Usput su krenule i priče da je projekat Preletačević ustvari projekat vlasti.

Objašnjavajući dešavanja u pokretu iz kojeg je izašao navodi da je sve posledica toga što se posle predsedničkih izbora lik Belog nije pasivizirao a na scenu nisu stupili ozbiljni ljudi i ideje.

Već je „Beli nastavio neveštu estradizaciju sopstvene priče i onoga što smo zajedno napravili“, rekao je Vlajić.

Jasnost ga nakon toga ne viđa puno, a ponovo postaje „aktuelan“ kada se njegova inicijativa Zeleni Presek koja deluje u Mladenovcu, Sopotu i Barajevu priključila u septembru 2020. Savezu 90/Zeleni Srbije.

Rođen je 19. januara 1988.

Odrastao u Mladenovcu, gde je završio osnovnu školu i Gimnaziju.

Upisuje Pravni fakultet, ali posle dve godine školovanje nastavlja na FPN – odsek novinarstvo i komunikologija.

Ipak ne bavi se novinarstvom već je životni poziv pronašao u advertajzingu.

Radio je za četiri renomirane beogradske marketinške agencije, a danas je zaposlen u „New Moment New Ideas Company“.

Dobitnik je više priznanja u sferi marketinga, a u rodnom Mladenovcu je pokrenuo agenciju Hypnodrom, u želji da decentralizuje ovu biznis sferu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari