1. Zašto je Marketing mreža odlučila da pokrene festival „Kaktus“?

– Tržište marketinških komunikacija u Srbiji i kreativni radovi koji iz njega godinama proizilaze, konačno zaslužuju kvalitetan kreativni festival. U proteklom periodu realizovane su brojne zanimljive i inovativne integrisane kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za KAKTUS nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista ideje koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke. Očekujemo da će kampanje koje pristignu na konkurs do 20. septembra i vrhunski predavači iz Evrope i sveta u okviru konferencijskog dela festivala ukazati na trendove razvoja, ali i na izazove koji određuju budućnost kreativne industrije.

2. Kako su poslenici kreativne industrije prihvatili ideju, tim više što, za razliku od nekih drugih sredina u regionu, u Srbiji nemamo mnogo nacionalnih festivala posvećenih ovoj struci?

– Poslenici kreativne industrije u Srbiji poslednjih godina spremni su za nove trendove i izazove. Konstantna edukacija, praćenje noviteta i tehnologija, ali i lična kreativnost mogu pomeriti granice i doprineti ne samo praćenju svetskih trendova, već i postavljanju novih. Takođe, u svakodnevnoj komunikaciji sa kolega iz kompanija i agencija, shvatili smo da je njima zaista potrebno mesto na kome će da pokažu svoje najbolje ideje, kreativne radove na koje su ponosni, druže se, ali i nauče ponešto novo.

3. Šta učesnike očekuje kada je reč o programu festivala?

Festival pod sloganom „Ideje koje opstaju“ ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova. Dnevni konferencijski deo festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Jacob Kobi Gamliel, osnivač najveće digitalne agencije u Izraelu iSOCIA; Luca Gatti, Brand Operation Integration Manager za EMEA region u kompaniji Procter & Gamble i Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness.

Pored njih, učesnici festivala imaće priliku da čuju i iskustva Marijane Prpić, brending direktorke u kompaniji Google, Svetlane Stavreve, direktorke marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i Matije Vujovića i Vladimira Grčića iz jedne od najnagrađivanijih digitalnih agencija u Evropi Kitchen Prague.

Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najboljima u struci. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari