Članovi EKOF Case Study kluba Ekonomskog fakulteta u Beogradu pobedili su na globalnom finalu case study takmičenja ,,Cambridge Global Case Competition” koje organizuje Cambridge Consulting Network (CCN).
Tim su činili studenti Aleksa Antić, Anastasija Lončarević, Ksenija Đikanović i Manja Haviža.
Nakon uspešne prve runde u kojoj je tema bila internacionalna ekspanzija i strategija profitabilnost za low-cost avio kompaniju iz Japana, članovi Ekonomskog fakulteta su se plasirali u top 15 polufinalista u konkurenciji više od 100 prijavljenih timova.
Zadatak u polufinalu bila je kompanija koja proizvodi električne automobile, a pred takmičare je bio postavljen zadatak kako da reše problem u lancu snabdevanja koji se odnosio na manjak čipova u svetu.
Nakon što su u svojoj grupi bili najbolji, obezbedili su mesto u top pet timova.
U finalu su učesnici imali zadatak da odaberu najoptimalniju zemlju za izgradnju nove farbike električnih vozila, kao i da predlože strategiju i plan implementacije izgradnje. Posebno je bilo važno da se uoče svi rizici i analiziraju profitabilna rešenja.
Tim je preporučio Nemačku kao optimalnu zemlju, a predlog je zasnovan na kriterijumskoj analizi faktora kao što su politički uslovi, razvijenost tržišta, kapacitet radne snage i troškovi transporta.
Za obe runde takmičenja koje su trajale po sat i po, bilo je potrebno da pronađu optimalna rešenja i predstve ga žiriju.
Konsultanti iz najvećih globalnih menadžment konsultantskih kuća, McKinsey London i BCG London, činili su žiri ovog takmičenja.
Članovi EKOF Case Study kluba su posebno bili pohvaljeni za detaljnu analizu tržišta, strukturu same prezentacije, kao i odličan javni nastup.
Ovo takmičenje predstavlja prvu globalnu pobedu tima Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu u novoj sezoni takmičenja, saopštili su sa ove visokoškolske ustanove.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.