Sudar vozova u tunelu kod Pančevačkog mosta: Četiri osobe odvezene u Urgentni centrar, nema poginulih

Ostavite komentar


  1. 21 vek onise sudaraju vozovima, korupcija moradasu kineske ili turski uredjaji

  2. Samo je bilo pitanje dana kada će se to dogoditi. Osim povređenih, za brigu je i činjenica da kroz centar grada prolaze teretni vozovi koji prenose toksične materije. To je veliki strah stručnjaka koji se time bave.

  3. Da bi napravio takvu grešku . pustio vozove it zuprotnih pravaca na isti kolosek treba stvarno da budeš specijalista!!!!

  4. Ko je dozvolio saobracaj teretnih vozova kroz ovaj tunel zasluzuje dugogodisnji zatvor. Taj tunel je projektovan i izgradjen iskljucivo za putnicki saobracaj po principu metroa jer prolazi ispod urbanog dela na potezu od pancevackog mosta do prokopa.

  5. Nažalost, mi smo jedno veoma tužno i jadno društvo, iz tog razloga nam se dešavaju iste takve stvari!

  6. Ko radi i sa kakvim diplomama i školama koje su završene na lakoćemo, nije ni čudo da se desilo. Sve kadar do kadra. Da ne napominjem to da su skoro svi u pripitom stsnju. Javna tajna ali se ćuti.

  7. Daciceva i vesiceva parohija najbitnije da oni nisu povredjeni a ni gladni

  8. Nije došlo do sudara nego do naleta putničkog voza na teretni. Mašinovođa putnički voz nije ispoštovao signal na pruzi. Kolosek između sanica je podeljena po osecima. Tako da na istom koloseku u jednom pravcu između stanica može biti više vozova ali u jednom odseku može biti samo jedan voz. Očito da mašinovođa nije ispoštovao signal i nije se zustavio dok teretni voz ne oslobodi odsek pruge ispred njega.

  9. Sve tuźnije od tužnijeg, sve jadinije od jadnijeh .
    Jadna li si Srbijo zemljo moja mila .

  10. Samo neka se narod drogira Pinkom i Happijem i neka glasaju za naprednjake ili neka ni ne izlaze na izbore, jer se vode idejom „necu ja u voz i nece meni to nista da promeni u zivotu“. Teretni voz ispod Beograda, to prvo, a onda sudar, a ima svega dva koloseka. Dakle nema dalje. Železnice kompletne treba da se ugase,svi do zadnjeg otkaz u kljuc u ruke nekim Japancima, pa nek prave sta hoce.

  11. Vidite da je nekad i dobro sto kod nas vozovi idu 30 km/h…sta bi bilo da idu 300km/h.

  12. Ako je Dacic rekao da ovo vise ne sme da se ponsvlja, onda je sve reseno. Braco srbi, bezbedni ste.

  13. Ume li neko u ovoj zemlji da radi svoj posao kako treba ?! Ili su stvarno bas svugde zaposljeni preko stranke ljudi bez grama mozga ?!!!

  14. Da li je direktor železnica dao ostavku??? Da li je ministar saobraćaja dao ostavku??? Da li je premijer dao ostavku??? Da li je predsednik srbije dao ostavku???

  15. Ovaj diletatizam je vise neizdrziv. Podsecanja radi, pre koji mesec isti taj Vesic je hvalio radnike kako je izbegnuta nesreća. Kontroling i procese mora da je licno uspostavio…

  16. „Saobraćaj van tunela normalno funkcioniše, dok će saobraćaj na pruzi biti obustavljen do sutra prepodne.“
    Koji Eugenije ovo smisli. Verovatno i voz Budimpesta Bec normalno funkcionise i ako nije objavljeno.

  17. Niko ne zna za rezervne i evakuacione izlaze od “stručnjaka” koji su sa lažnim diplomama i partiskim knjižicama izbacivali radne i iskusne stručnjake. Pa su kod Mekenzijeve ulice evakuacioni izlaz proglasili građevinskim zemljištem akod opštine Vračar na rezervnom izlazu je bila pečenjara .Sada su povremeno vašari sa tezgama i muzikom.

  18. Teško da je mašinovođa kriv, zato što nije stao na signal, zato što na pruzi ispod šina postoji uređaj koji javlja o prisustvo voza na svakom delu sektora pruge. Dispečerski centar je to MORAO da vidi i da pokuša da reaguje, ČAK, da je i mašinoviđa pogrešio! Da li je?

  19. Sada bi svakom trebalo da bude jasno koliko je opasno transport opasnih materija kroz tunel ispod grada a to je i zakonom definisano. To SNSu nije smetalo kada su izmestili železnicu a da prethodno nije napravljena železnička zaobilaznica oko Beograda. Može da nam se desi Bejrut ni tamo nikom nisu bili važni zakoni pa smo videli kako su odleteli u vazduh. zakonima

  20. Некада је опасни материјал (киселина, гас…) ишли око старе железничке станице, Калимегдана, Дунав станице па на Панчевачки мост. Када је кренуо пројекат Београд на Води пруга је демонтирана Калимегдана, Луке Београд и сав опасан терет иде испод земље кроз Центар града.

  21. Zamislite samo kada ovako prosti, korumpirani, nestručni i nesposobni izgradimo Nuklearnu elektranu, nećemo samo nas dići u vazduh nego i ceo region!

  22. BG voz je bruka i sramota grada.
    Lokomotive stare, često se kvare, vagoni prljavi, nikad očišćeni, vozovi kasne često i po sat vremena… signalizacija takođe često zakaže, čisto je čudo da se sudar nije i pre desio. Hvala Bogu da nema poginulih!
    Bio bi red da beograđani dobiju nove lokomotive i vagone, makar su toliko zaslužili!

  23. Jedva cekam da proradi masovni prevoz letecim Taxijem da nam se ovo pod zemljom vise ne dogadja.

  24. Tačno, ljudski faktor je kriv, na zalost…
    Da li Vi gospodine Vesiću znate ko vam radi i šta radi u Infrastrukturi železnice Srbije ?
    Na raznim odgovornim pozicijama su nekvalifikovani ljudi koji konstantno proizvode materijalnu štetu svojom nestrucnoscu i neznanjem, i to Srbija moze da podnese, ali ne jos dugo… ova nesreca je najgori moguci primer te realnosti, g. Vesiću.
    Rećiću samo jedan, naširoko poznat, problem koji se redovno uzgaja i zaliva a to je da ljudi koji su do pre par godina bili: magacioneri, skretničari, pregledači vagona, otpravnici vozova, pumpadzije, tehnicari, sekretarice, itd. znači osnovno do srednjeg obrazovanja, sada su preko noći postali “vrsni” stručnjaci koji poseduju neki papir na kome pise “diploma”. Ti isti ljudi nanose ne samo materijalnu štetu veći moralnu na način da sami sebi “nabijaju” koeficijente i stimulacije dok posten radnik radi i crnči na pruzi za minimalac, dele stanove svojim pulenima, zna se i kako i koje sve manifetluke koriste izmisljaju da su samohrani roditelji, da imaju nasilje u porodici, da su bolesni, itd. Sve gore pomenuto sprovodi menadzer za ljudske resurse i zajednicke poslove N.J. bivsa sekretarica, ima jos
    Toliko g. Vesiću

  25. nema brige – propast je zagarantovana. Ovaj put su beograđani imali sreće, voz nije vozio zapaljive i otrovne materije.Mada,… otrov se već duže razliva po celoj zemlji!!!

  26. Toksične i eksplozivne materije se poslednjih godina, od ukidanja pruge oko Kalemegdana, redovno voze ispod centra grada. Stručnjaci smatraju da bi u slučaju ozbiljne havarije moglo da se očekuje više hiljada žrtava! Najviše u zoni eksplozije i izlivanja, verovatno na Vračaru.

  27. Rampa i semafor na pružnom prelazu Bavaništanski put u Pančevu ne radi već dvadesetak dana po ko zna koji put. Zvao sam železnicu ne znam koliko puta. Stalno prebacuju sa jednog broja na drugi i tako u krug. Niko nije odgovoran. Vozovi trube celu noć i dan. Čak se zaustavi i izadje mašinovodja da reguliše saobraćaj. A ON pominje neke brze kineske vozove. Banana država

  28. Sad će na g. vesić objasniti da je ovaj sudar u stvari blagodet za Srbiju i SNS-a pošto je ovo uspešan test izdrđžljivoasti nove generacija brzih pruga železnice na čijem se pragi nalazimo i koji se ubrzano kod nas grade!

  29. Naravno da je ljudski fsktor.Na kamerama vidjen Djilas kako ulazi u lokomotivu teretnog voza.

  30. Zar ta nova, moderna infrastruktura nema automatske kočnice koje se aktiviraju ako voz prodje kroz crveno svetlo? Ovo je standard na modernim prugama u zadnjih 40 godina.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Srđan Gojković Gile, muzičar

Pozivam sve one koji čitaju Danas da ga podrže tako što će se učlaniti u Klub čitalaca Danasa i tako podržavati nezavisno novinarstvo.