Na Petlovom brdu nastavljaju se protesti protiv seče drveća

Policija im nije odobrila skupove

Ostavite komentar


  1. Незналице и будале! Нека зађе грађевинска инспекција по Петловом брду и наплати или поруши све оно што су нелегално подигли или надградили по насељу на својим кућама у низу и у двориштима.
    Измена плана с откупом земље од приватника с друге стране би трајала и трајала … Изградњом петље и прављењем људског пута би се ОДМАХ смањили и бука и ниво загађености јер би се саобраћај одвијао брже, а добили би и букобран! Није то приватно земљиште, већ државно! Колико година још желе да живе у буци и загађењу и онако опасном делу изласка на магистралу?

    1. Imali su čak i zahtev da se izgradi semaforizovana raskrsnica (!!!) na raskrsnici ulice koja bi te nelegalne objekte povezala sa autoputem E763 koji treba da prođe preko petlje… Nebeski narod…

    2. Poštovani, sramota je da tako pričate o vašim sugrađanima u najmanu ruku nevaspitano. Ista ta inspekcija može da zađe i po drugim delovima grada jer u Beogradu postoji preko 1 mil. bespravmih objekata. Druga je stvar što se ne sprovde zakoni a posebno zakon o legalizaciji čime mi problem bio rešen. Takođe nivo zagođanje i buke će biti mnogo veći kada put prođe na 30-ak metara od prvih kuća a da ne pričamo o tome što deca treba da se igraju pored puta u zagađenoj sredini.
      Pa ako nemate šta pametno da kažete a dokoni ste koliko vidim onda bolje radite nešto drugo i ne trujte nas ovakvim komentarima.

      1. Овде се не ради о бетону, већ о веома важном излазу из града који је сада као провинцијска улица, неосветљен, нерегулисан, опасан, веома опасан, страшно опасан! Уз много буке и загађења. Ту не може бити аутопут, већ модеран, уређен булевар, као толики по граду, на истом месту где је сада магистрала, само што би се саобраћај одвијао неупоредиво брже, смањило би се загађење, све би било много безбедније и цивилизованије, личило би на главни град.
        Ако се одгађа и даље, остаће тако грозно и опасно још годинама и деценијама, јер је тешко мењати планове, власници приватне земље би уцењивали ценом унедоглед …
        Власти су учиниле уступке и смањиле број дрвећа које се уклања, засадиће се ново, остаће део паркића за тих неколико најближих редова кућа, остали не долазе ту већ се сада играју људских права на скоројевићки начин.

        1. Gospodine, ‘vlasti’ nisu dale ni jedan argumentovani dokaz da ta privatna zemlja o kojoj pricate nije odavno otkupljena, naprotiv, postoji sumnja da je odavno otkupljena ali vlastima iz njima znanih razloga nije u interesu da je ustupi za prosirenje magistrale. Nadam se da ste upoznati sa tim da su ljudi koji vode ovu borbu za ocuvanje zelene oaze stare 45 godina, vrlo ozbiljno pristupili svemu i dali niz predloga za alternativna resenja koja su uradili gradjevinski inzenjeri. O sve to se vlast arogantno oglusila insistirajuci na samo jednom resenju sto otvara niz sumnji o potencijalnim prljavim radnjama koja stoje iza ove namere ili o prosto samo bezobrazluku i bahatosti da urade onako kako je njima najisplativije pa i po cenu sece drveca. Sto se tice vase primedbe o veoma opasnom delu, da, sa tim se potpuno slazem. Podsetila bih vas na jos jedan opasan, strasno opasan deo, to je ulaz sa Ibarske magistrale u naselje. On je vec decenijama neosvetljen i neobelezen, pitam da li je moguce da vama tako draga vlast nije do sada nasla za shodno da taj problem uz vrlo malo novcanih ulaganja resi bar jednom osvetljenom tablom? Poenta onoga sto hocu da vam kazem je da nije u pitanju ‘vlast’ vec Evropski investicioni fond kao finansijer svega ovoga sa kojim je vlast u ociglednom maglovitom dilu. Postoje alternativna resenja na koja oni bez ikakvog objasnjenja nece da pristanu pa im se logicno tesko moze poverovati da su bas sad naprasno postali humani dusebriznici koji zele da civilizju Beograd, naravno, na necivilizovan ustrb zelena oaze i o trosku Evropskog investicionog fonda, prethodno im ( Opstini i Gradskoj vlasti) decenijama nije smetao opasni i ne necivilizovani prilaz naselju kao i cinjenica da u ova dva naselja ne postoji ni jedan deciji park, da ne pominjem niz ruiniranih stazica. Mislim da stanovnici ovih a i ostalih beogradskih naselja zasluzuju objasnjenje zasto institucije koje su, da vas podsetim, SERVIS GRADJANA ne omoguce civilizovan nacin zivota za koji je potrebno izdvojiti vrlo malo novca, onima koji ih placaju jer MI ih placamo upravo da bi nam olaksali zivot. Dakle, gospodine, spinujete i zamenjujete teze zamagljivanjem sustine i to radite u botovsko amaterski nacin. Ako to vec morate da radite potrudite se bar da izbegnete upotrebu uvredljivog termina ‘skorojevici’ jer je komunicirati na taj nacin krajnje prostacki i nekulturno.

          1. Служите се неистинама. Власт слуша већ годинама и одгађа изградњу због чега је тај излаз из Београда криминалан и опасан. Евр. инв. фонд је управо оно због чега се власт устручава да ради свој посао, и нема никаквог дила. Евр. инв. фонд, као свака бирократска организација, због пријаве удружења које се састоји махом од залудних чланова који живе унутар Петловог брда и не тиче их се овај његов део, прихватио је ту жалбу и власт се плаши њих и надуване приче о правима. Наш свет ће да се бори за права која добро звуче и кад их се она не тичу, а свуда около се крши закон на много гори начин, рецимо дивљом градњом и надградњом. Људи сами уклањају зеленило из дворишта и дивље се проширују. Уза саме Бориће је никло неколико редова ДИВЉЕ изграђених кућа, они се ваљда сада и буне.
            По великим градовима у свету, пут или пруга (метро) прођу и кроз саму зграду ако је то неопходно.
            Што се нисте бунили за онај зелени појас уза саму Ибарску магистралу где је подигнут низ зграда, од тога једна насред трасе неизграђене улице која је требало да спаја Гочку с магистралом? Толико је до сада уништено зеленила, и толико зграда подигнуто на катастрофалан начин, а друштванце нашло да се буни за један ћошкић од општег интереса за Град и Државу!

  2. Cetiri pune godine ste bombardovali Sarajevo i za sve to vreme NIKO NIJE PROTESTVOVAO, a protestvujete zbog sece drveca na Petlovom brdu?!? Na Sarajevo je prosečno padalo 329 granata dnevno (rekord je bio 3.777) i one su za četiri godine ubile više od 11.000 ljudi, od toga 1.601 dete. Zgrade i drvece da i ne pominjemo. Sve ovo nije bio dovoljan razlog da izidjete na proteste, a nekoliko stabala na Petlovom brdu jeste. Kakvi ste vi ljudi?

  3. 30 метара!?! Куће у већини села у Србији су ближе путу. Целим путем од Теразија до Петловог брда зграде и куће су махом на неколико метара од улице. Ко не жели да живи у граду широка му рурална Србија.

    1. Ulica nije isto sto i autoput. Rodjena sam u Beogradu, na Labudovo brdo se relativno skoro doselila bas zbog toga sto je retka beogradska zelena oaza koju ‘korporativni interes’ kao sto vidimo, besprizorno zeli da narusi. Gospodine, ‘stvarno je nemoguce’, jedna od karakteristika ruralnog stanovnistva koje naseljava gradove je fasciniranost betonom, tako da, ako ne shvatate enormni znacaj zelenih punktova u gradovima, siroko vam vase betonirano dvoriste/poplocan ulaz u zgradu i parking eventualni oko njega. Tu uzivajte i radite sta hocete. Borbu za svako drvo u ovom gradu koja znaci zapravo borbu za kiseonik a bogami i za estetski momenat koji nije nista manje bitan, ostavite onima koji malo vise znaju od vas.

      1. А доле, уз Кружни пут, не смета вам што су подигли зграде такорећи без тротоара уза саму улицу?
        Што се не буните против БнВ, који је катастрофа од пројекта за Град, у сваком погледу и један велики криминални посао уза све то?
        Када проширујете своје куће у низу до самих пролаза и до саме улице, тада вам улица не смета. Лицемерје на делу.
        И Кружним путем иде саобраћај, подједнако удаљен, и – шта? Лицемерје и скоројевићство.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Gordana Bjeletić, novinarka

Dnevni list Danas su jedine profesionalne novine u Srbiji.