Supernova: Tražićemo privremenu meru vraćanja kanala N1 i Sport klub 1Foto: Pixabay/Tmeier1964

Kompanija Supernova najavila je da će u ponedeljak Komisiji za zaštitu konkurencije „prijaviti povredu tržišnih uslova“ i zatražiti privremenu meru vraćanja kanala N1, Sport klub i drugih svim svojim korisnicima na teritoriji Srbije.

Supernova, kako piše u saopštenju, oglasila se povodom informacija koje je u pojedinim medijima iznela „United Media“ i saopštila da je ponuda koju je United Media poslala za sve kablovske operatere koji posluju pod brendom „Supernova“, bila višestruko nepovoljnija od uslova koje su da sada imali operateri Radijus Vektor i Kopernikus Technology.

„United Media“ je htela da nas ograniči kako teritorijalno tako i po broju korisnika i „da nam penalima od više desetina miliona evra onemoguće širenje mreže na druge velike teritorije kao što su Novi Sad, Kragujevac i drugi, a nisu hteli da nam daju kanale Nova S i Nova Sport i nisu hteli da nam garantuju za budući kvalitet sadržaja na kanalima Sport kluba“, saopštila je Supernova.

U saopštenju je navedeno da je Supernova prihvatila najbitnije elemente ugovora, a to su cena koja dostiže 20.000.000 evra i dužina njihovog trajanja od tri godine, dok je jedini zahtev bio da tekst ugovora bude isti kao raniji ugovori koje su imali kablovski operateri i takav bi ugovor odmah potpisala.

„Obratili smo se istovremeno i menadžmentu „United Media“ i vlasnicima BC Partners u nadi da će se naći kompromisno rešenje i u tom pisanom obraćanju opet potvrdili da prihvatamo cenu i dužinu trajanja ugovora, kao i spremnost da emitujemo sve „United Media“ kanale u okviru čitave Telekom Srbija Grupe, ali na to dobronamerno pisano obraćanje, dobili smo nalog za hitan prekid daljeg emitovanja United Media kanala“ navela je Supernova.

Kompanija Junajted Media (United Media) saopštila je juče da je neprijatno iznenadjena „neistinima“ koje je objavila Telekomova „fantomska“ firma „Supernova“, „obmanjujući celokupnu javnost“ da je ta kompanija onemogućila praćenje sopstvenih kanala za 210.000 domaćinstava uz tvrdnju da su dostavili visoku cenu i nepovoljnu ponudu.

„Ponuda Junajted medije za nastavak saradnje bila je prodaja programa za sve Telekomove korisnike ili da se ugovor potpiše sa firmama Kopernikus, Radijus Vektor, Telemark, Masko i Avcom koja se predstavljaju kao deo Supernove. Insistirali smo da dogovor bude postignut na transparentan i tržišan način, jer Supernova faktički ne postoji osim kao marketinški brend, jer nisu registrovani čak ni u Agenciji za privredne registre (APR)“, navodi se u saopštenju. Dodali su da su zbog toga što „Supernova“ ne postoji ni kao pravno lice imali sumnju da li žele da kupe njihov signal, „a onda ga distribuiraju putem unutrašnjih ugovora ko zna kome i gde, a da mi ne možemo da imamo nikakvu kontrolu nad količinom distribucije našeg programa“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari