Taksisti traže da država ukloni CarGo sa ulica

Ostavite komentar


  1. Sta da vam kazem taksisti i ja bi voleo da mi uklone konkurenciju,ali ne ide tako.
    Ili se osavremenite ili nestanite nema druge

    1. Svaka kmkurencija je zdrava i 9a građane dobra,jer pruža izbor. Taxisti bi trebalo da ponude bo5e uslove,povrate poverenje mušterija,a ne da se tužakaju i traže od države da im ukine konkurenciju.

    2. Ova banana državica se najviše boji štrajka advokata i taksista, umesto da se oni boje države. Država je ta koja propisuje pravila igre pa ko hoće da igra po tim pravilima neka se hvata u kolo. Ako se uzme u obzir da neka ministarka ima vlasničkog udela u jednoj taksi firmi roze boje onda je ishod borbe protiv firme „CarGo“ unapred poznat.

      1. Ne postoji drzava na ovim prostorima vec par stotina godina. Poslednjih 200 su kraljevi, Josip Broz, Slobodan Milosevic, Zoran Djindjic, Aleksandar Vucic i njihova volja. Zar ti zaista mislis da je u doba ovih diktatora i uzurpatora institucija postojala institucija drzave? Da se oni nisu pitali i za najmanje sitnice? Dok god cujes da gradjani traze prijem i pisu knjazu za svoje probleme znaj da drzave nema. Oni to i podsticu da bi svi bili u vazalnom odnosu, a osecali moc i hranili svoj ego i punili dzep.

        1. Koja je to metodologija izucavanja istorijske nauke koja u istu ravan stavlja Zorana Djindjica i ostale „div junake“ Vaseg komentara?Neka nova,“napredna“?

    3. To je kao da turistički vodiči traže ukidanje navigacija i sličnih aplikacija.

  2. Taksisti su jedini koji vrše represiju nad potencijalnim korisnicima kad god se pojavi konkurencija. Nikada nisam čuo,još manje doživeo da pekari, apotekari ili bilo ko drugi blokira grad sa zahtevom da se ukloni ili ograniči konkurencija. Dokle više…?

    1. Ovo je stvarno bezobrazluk! Ne zele konkurenciju ,oni bi hteli da odredjuju ko moze da vozi,u protivnom blokirace grad.Iako nema dovoljno taksista u gradu,jer obicno se od momenta poziva do dolaska vozila ceka najmanje 40.miuta.

      1. Pa prijatelji taksisti, kad ne budete bahati u saobracaju, stajali gde god Vi zelite, kupili musterije kako zelite, necete da vozite, a da nemate zaradu makar 1000 din, kada Vam bude voznja kao i u CarGo 65 din po 1km, tad cemo moci da pricamo o koriscenju taxi usluga. Odvaljujete ljude sa cenama i nije ni cudo sto je vecina mladih pocela da koristi aplikaciju car:go-a. Kada ne budete toliko alavi mozete se javiti i prostvovati. Do tada veliki pozdrav od korisnika car:go usluga!

  3. Na 500 metara od hotela u kojem radim zida se još jedan hotel.
    Je l’ treba od države da tražim da im zabrane gradnju?

  4. Nešto meni ovde nije jasno. Ako taksisti zaradjuju dnevno kao i ovi iz cargo-a onda je to mesečno 22×100=2.200 evra.Porez koji su platili je 20.000.000/17.500=1.143 godisnje po vozilu podeljeno sa 12 meseci,to je 95 evra mesecno. Znaci zarade mesecno 2.200 a plate porez 95 evra.Koliki je njima onda porez? Jedino ako oni ne mogu da zarade 100 evra dnevno kao ovi iz cargo-a ali onda treba da se zapitaju zasto ljudi sve vise koriste usluge cargo-a a sve manje njihove usluge.

  5. Svuda na svetu se javni saobracaj regulise zakonom. Nema to veze sa konkurencijom, pa da li moze svako da svojim autobusom vozi po liniji kojoj zeli, da bez licence vozi ekskurzije, medjugradski ili medjunarodni saobracaj, naravno da ne moze. Zato ne mesajte babe i zabe vec radite po zakonu.

    1. Ne kapiras druze da je taxi usluga u Beogradu dvostruko skuplja od bilo kog drugog grada. Da zvanicna procedura za tu delatnost ne postoji, tj. nema novog zaposljavanja…vec izmedju sebe trguju tablama dozvolama, licencama… Sramota je da se sada oni pozivaju na zakon!

  6. Ne koristim CarGo ali samo zbog ovih bahatih taksisa koji misle da je grad samo njihov i da niko drugi osim njih ne sme da vozi po beogradskim ulicama, zelim CarGo-u da pozivi dugo dugo…

  7. Taksisti su najveca grupacija ili kartel koji najvise duguju drzavi poreza. Ni posle 3 reprograma nisu izmirili svoja dugovanja prema drzavi tako da treba ukinuti taksiste jer su potpuno nerentabilna ekipa koja samo otima a nista ne vraca drzavi

  8. Bas mi je drago da neko u ovoj dravi trazi da se primenjuje zakon. To je veliki korak za sve. Npr, evo sami taksisti mogu da pocnu da primenjuju isti i da sklone divlje taksiste sa aerodroma na primer, a ne da u dogovoru sa Komunalcima pljackaju turiste. Sto se tice Car:Go-a, treba im pomoci da rade po zakonu, sta je do njih da poprave, a zakon da se prilagodi 21. veku. Zamislite da su kocijasi pre stotinak godina krenuli da se dune da prevoz automobilom nije po zakonu??? Danas je u Beogradu katastrofalna guzva u saobracaju i treba na sve nacine smanjiti broj automobila na ulicama. Tehnologiju koristiti u svakom mogucem smislu i prilagoditi zakone tome. Koliko ja vidim taksi moze da vozi svako, voze kao manijaci. Tako da nema potrebe vestacki ogranicavati Car:Go. Treba naci model kako mogu da posluju. A trziste ce odraditi svoje.

  9. Eliminisi konkurenciju uz pomoc drzave. To hoce taksisti a gradjane koji koriste usluge prevoza ko sisa. Za gradjane je vazno da dobijemo sto kvalitetniju i jeftiniju uslugu, uostalom kao i svugde u svetu. Izgelda da taksi udruzenja hoce da to ne vazi za njih i da mogu da rade sta hoce kao i do sada. Ogranicili ste broj taksista u gradu. Morate da shvatite da je doslo novo vreme i nove tehnologije. Prilagodite se BG taksisti ili kljuc u bravu. Drzava vam na duzi rok ne moze pomoci jer novim tehnologijama niko nece stati na put pa ni nasa vlast zajedno sa vama.

  10. Pre par dana prodje pored mene ‘legalni’ taksi, zardjala krntija spustena do betona, stara gasterbajterska mecka valjda one serije 200d cak iz perioda pre Her Zike, znaci negde pocetak ’70-tih. Onda se setim ovih ‘legalnih’ kada izadju pred kamere pa pocnu price kako su oni profesionalni vozaci, a opet mi se jedan nedavno pohvali kako je kupio vozacku, kako su vozila moderna, redovno servisirana, dok su kod konkurencije… sta? Ford T?

  11. Car go ne sprovodi taxi prevoz po zakonima i propisima za taksiranje. To je cela sustina. Sve ostale teme i price, koliko ko zaradjuje, cija su vozila cistija su samo spinovanje i odvlacenje od glavnog problema. Dakle, Car-go moze poslovati kako posluje samo ako se izmeni zakon o taksi prevozu.

    1. Delimicno ste u pravu, kad bi se u Srbiji postovali sopstveni zakoni urbanizma, saobracaja, gradjevine , prava deteta ljudi, zakona u zdravstvu….onda cu stati i na stranu taksista.Ovako nek svako brine svoju brigu posto smo mi kao ljudi pali na mnogo vaznijim stvarima.Strajkujte , setajte, samo nemojte da blokirate saobracaj jer ja treba da radim.

    2. Hocete da kažete da su taksisti u sustini na braniku zakona?
      Zasto onda ne istrebe divljake medju sobom, ove na aerodromu, ispred bolnica, koji naplacuju po nahodjenju a ne zakonski odredjenim tarifama?
      Da li mislite da su im vozila u skladu sa zakonom o bezbednosti saobracaja i pravilima tehnickog pregleda?
      Da su odatle krenuli da brane zakon ja bih bio uz njih i Vama poverovao.
      Ovako slaba vajda. Ne punite usta zakonom koga se taksisti prvi uopste ne pridrzavaju.
      I kako uopste mogu da se nazivaju „strukovno“ udruzenje kada nemaju nikakvu struku?

  12. Hvala taksistima na informaciji zbog čega protestuju. Ja do sada nisam znao za ovu opcoju, ali ću se sada svojski potruditi da je isprobam i izrellamiram, kako moji prijatelji i rodbina ne bi ostali u senci neznanja. Još jednom hvala vam na info-u!

    1. tako sam i ja otkrio onomad kad su prvi put protestvovali….i tada je bio poslednji put da sam usao u taxi. Samo CarGo

  13. 20000000 : 17500 = 1142,86 € godisnje po “ majstoru “, ili mesecno 95,24 €. Ukoliko Car GO ima 1700 vozila x 30 dana x 100 € = 5100000 € mesecno od cega je pdv 850000 € x 12 meseci = 10200000 € godisnje, plus doprinosi i porezi. Znaci 1700 Car GO vozila donese 50% prihoda budzetu koliko donese prihoda budzetu 17500 “ majstora “, sto bi otprilike bilo da je Car GO PET PUTA efikasniji, poredeci sa “ majstorima “ u pogledu budzeta. Hvala “ majstori “ na informacijama! I da, pozdrav Aleksandru Vucicu, nasem Aleksandru!

  14. „Gospodo“ taksisti, spustite cene ispod nivoa Car Go-a, pa ce on sam od sebe nestati. I nemojte se pravdati cenama koje grad propisuje, jer tog nigde u svetu nema da je propisana minimalna cena umesto maksimalne. Kad taksista u Cacku ili Krusevcu moze da naplacuje start 30 dinara ili cak i da ne naplacuje, mozete i vi.

  15. A mi korisnici trazimo da se uklone Taxi kriminalci iz nasih zivota. Progres u tehnologiji se ne moze zaustaviti, a od onog prvog strajka taxista niti ja niti clanovi porodice nismo usli ni u jedno taxi vozilo. CarGo je ono sto nam je potrebno, i nemamo nikakvih primedbi.

  16. Ja trazim da se uklone sve pekare u Beogradu osim moje, logika za peticu.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.