Telenor fondacija je u saradnji sa Udruženjem Romkinja „Nada“ obezbedila interaktivna nastavna sredstva kao pomoć i dodatnu podršku učenicima u savladavanju početnog čitanja i pisanja.
Članice Udruženja, pedagoške asistentkinje u Aleksincu, prošle su i obuku za taj vid nastave.
Cilj projekta je da se poveća broj romske dece koja će završiti osnovnu školu na teritoriji opštine Aleksinac.
Tokom prethodne školske godine, projekat je sproveden u četiri osnovne škole i obuhvatio je 193 učenika kojima je taj vid dodatne podrške potreban.
„Naša želja bila je da deci priđemo kroz igru. Verujem da je jedan od načina da zadržimo romsku decu u školi da im pokažemo da je učenje zabavno i da u njima probudimo želju da i svakog sledećeg dana dođu po još znanja“, rekla je predsednica Udruženja Romkinja „Nada“ iz Aleksinca Nataša Petrović.
Pedagoške asistentkinje u radu sa decom koristile su Kopriks Interaktivni bukvar, uz koji su lakše učila da čitaju i pišu, a samim tim da lakše savladavaju ostalo gradivo u školi, navodi se u saopštenju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.