Tereza Ribeiro: Medijska strategija i Akcioni plan ključni za srpske medije 1BETAPHOTO/ DRAGAN GOJIĆ

Potpuna primena Medijske strategije i Akcionog plana, koje su vlasti Srbije usvojile 2020. godine ključni su za poboljšanje stanja u medijskoj sferi, izjavila je večeras za Glas Amerike predstavnica za slobodu medija Organizacije za evropsku bezbednost i saradnju (OEBS) Tereza Ribeiro.

Zvaničnica, koja je nedavno boravila u Srbiji i razgovarala sa predstavnicima vlasti, medija i civilnog sektora, ukazala je da je potrebno da srpska vlada primeni sve ono na šta se obavezala sopstvenom slobodnom voljom.

Prema njenim rečima, postoje izazovi i praznine koje treba prevazići.

„Nastaviću da pratim situaciju kako bi se na terenu ostvarila poboljšanja. Moj cilj je da rezultati budu ostvareni“, odgovor je Tereze Ribeiro na pitanje da li je tokom svog nedavnog boravka u Srbiji stekla utisak da vlasti ulažu dovoljno napora u sprečavanje učestalih pretnji i onlajn napada na profesionalne i nezavisne novinare i medije.

„Postoji potreba za više delovanja i političke posvećenosti kako bi se stvorilo bezbednije, slobodnije, fukcionalnije medijsko okruženje sa više pluralizma“, rekla je ona uz napomenu da namerava o tome da nastavi dijalog sa vlastima Srbije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari