Uviđajući značaj direktnog kontakta za unapređenje odnosa s potrošačima i atraktivnost lokacije i dobru posećenost Spensa, Novosadska toplana je juče otvorila kancelariju Odseka za odnose s potrošačima na prvom spratu ovog najpopularnijeg sportskog i poslovnog centra.

Ovom savremenom uslugom Novosadska toplana će omogućiti građanima Novog Sada pružanje informacija u vezi s isporukom toplotne energije, uvođenjem novog sistema obračuna i naplate, potpisivanje ugovora o željenoj temperaturi u zgradi i ugovora o ugradnji opreme u stanovima kada otpočne primena novog sistema obračuna i naplate, kao i iznošenje sugestija, primedbi i pohvala koje se odnose na rad preduzeća. Građani će moći pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853 da dobiju sve željene informacije ili da dođu lično u prostorije Odseka za odnose s potrošačima.

Još jedan korak ka unapređenju odnosa s korisnicima Toplana je načinila inoviranjem sajta Novosadske toplane, čime će se posetiocima sajta, od 1. oktobra, pružiti nova mogućnost kvalitetne komunikacije, koja se ogleda u tome da će korisnici moći u direktnom kontaktu da dobiju odgovore na pitanja, kao i da daju predloge i sugestije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari