Prekršajni postupak, koji je Udruženje potrošača Begej pokrenulo protiv Gradske toplane u Zrenjaninu zbog ugovora o daljinskom grejanju, obustavljen je odlukom Prekršajnog apelacionog suda u Novom Sadu.
U presudi, u koju je Danas imao uvid, navedeno je da ovo udruženje nema nadležnost da se takvim pitanjem bavi.
Zbog čestih primedbi koje se iznose na račun toplane, u ovom kolektivu podsećaju da je njihovo poslovanje javno, da se izveštaji i godišnji planovi o poslovanja nalaze na sajtu preduzeća i da je uvid zainteresovanoj javnostu dostupan.
-Vezano za dilemu koju su u Udruženju potrošača “Begej”imali o potpisanim ugovorima između toplane i korisnika daljinskog grejanja, mogu da kažem da im je 400 dokumenata poslatih sudu bilo dostupno na uvid ali oni to očigledno nisu znali ni umeli da tumače. Sem toga, naše preduzeće omogućilo je da se dokumenta pogledaju ali se na poziv niko nije odazvao. Za nas je ovaj predmet završen – obajsnila je za Danas potparolka Melanija Lojpur.
Do sada se Udruženje “Begej” sa primedbama tri puta obraćalo toplani.
-Mi smo do sada izlazili u susret ovom udruženju, po svim pitanjima sa kojima su nam se obratili a održali smo i nekoliko sastanaka. Oni nisu imali definisane probleme, sem primedbe da su im računi veliki. Najpre su se žalili na visoke račune za grejanje, takođe im je bio sporan tarifni sistem koji je na snazi nekoliko godina i na koji smo imali obavezu da pređemo, na kraju su imali primedbe na fiksni deo troškova koji ulazi u cenu grejanja. Te troškove bi imali i da ne proizvedemo ni jedan kilovat. Ne vidimo šta je sporno što je naš sindikat ugovorio tako nešto, jer kolektivnim ugovorom imamo mogućnost dodatnog penzionog osiguranja i ta cifra je mala u našim troškovima. Kao javno preduzeće naš rad kontroliše lokalna samouprava, nadležno ministarstvo, tako da smatramo da je ovde došlo do zamene teza – navodi Melanija Lojpur.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.