U Kikindi se pojavio tekst o "mekoj moći Šolakovih medija": Napada se IDJ televizija za mlade 1Foto: M.P./Danas

U medijskom prostoru Kikinde prenet je tekst koji se pojavio u više režimskih medija o takozvanoj „mekoj moći Šolakovih medija“, sa nedvosmislenim optužbama na račun United grupe i upozorenjem da ovakav sadržaj „utiče na mlade“.

U tom tekstu kritikuje se domaća muzička i tv platforma IDJ Videos.tv koja predstavlja jedinstveni spoj televizije, muzike i interneta i ima veliki broj pratilaca i optužuje United grupa za uticaj na mlade.

Kako se navodi u tekstu, platforma je nastala po uzoru na slične projekte koji se nalaze na zapadnom tržištu savremene pop kulture i u prvi plan stavlja mlade i urbane izvođače čija su publika, pre svega, tinejdžeri i omladina.

„Nasilje, materijalizam, droga, seks i alkohol su postali sastavni deo većine muzičkih spotova koji nam dolaze sa druge strane Atlantika. Tu matricu ponašanja su usvojili ovdašnji autori, a producenti iz IDJ Videos su sve to podigli na veći nivo. Omladini se servira glamur, brz novac, odsustvo porodičnih vrednosti, egoizam, uz primese nasilja i nedozvoljenih supstanci“, kaže se u tekstu.

Dalje se navodi da „Draganu Šolaku odgovaraju razgradnja i propast države Srbije, kablovskom operateru SBB je bitan šer, IDJ Videos – deo profita, izvođačima pet minuta slave, influenserima rič na društvenim mrežama, a da li se neko pita o posledicama koje sve ovo nabrojano ostavlja na tinejdžere u Srbiji?“, stoji, između ostalog, u tekstu.

Više vesti iz ovog grada čitajte na sledećem linku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari