Agencija McCann Beograd osvojila je 11 nagrada koje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodeljuje na tradicionalnoj svečanosti povodom Dana propagandista.
O nagradama je odlučivao žiri sastavljen od priznatih stručnjaka iz oblasti tržišnih komunikacija, a po prvi put organizovano je i online glasanje.
„Kraj godine je ujedno i festivalska sezona za nas i nagrade UEPS-a zaokružuju i uvode u završnicu ovu dinamičnu godinu – za nas ujedno i godinu jubileja, odnsono 20 godina poslovanja. Radujemo se što ovogodišnjim uspesima dodajemo i ova UEPS priznanja. Zahvaljujem i čestitam svim kolegama, partnerima i saradnicima na ovom uspehu” rekla je Olivera Perković, direktorka agencije McCann Beograd.
Od 15 prijavljenih kampanja, agencija McCann Beograd nagrađena je sa 11 priznanja čime je potvrdila uspeh od prethodnih godina. Zlato su osvojile kampanje realizovane za Infostud i prve ručno tkane, odnosno pletene Coca-Cola bilborde. Srebrom i broznom nagrađene su dve kampanje za MTS, dok su bronzano priznanje dobile Slazna Plazma, Pirulolci, BELhospice, McCann Talks, Rosa, kao i dve bronze za Coca-Cola ručno tkane/pletene bilborde.
Udruženje za tržišne komunikacije (UEPS) je asocijacija čiji je osnovni zadatak afirmacija i unapređenje komunikacione, marketinške i propagandne struke.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.