Ukinut auto-put kroz Beograd: Šta nam donosi ta novina u saobraćaju

Ostavite komentar


  1. JOK MORE , KAD PREDjE U GRADSKU ZONU ODMAH DESNU ZAUSTAVNU TRAKU OBELEŽITI KAO PARKING ZONU I MESTA ZA PARKIRANJE BAR U NASELJENIM MESTIMA KAKO NAVODITE JER ĆE TO NAJVIŠE DONETI PRILIV PARA U DRŽAVNU KASU A BRZINA U NASELJENIM MESTIMA PO ZAKONU JE 50 km / h

  2. Divno. Sad samo da se isparceliše zemlja uz put, zašto da se i tu ne gradi. Da se stave semafori i da se konačno potpuno parališe ovaj deo grada.

  3. Treba izgraditi one turbo kružne tokove i staviti muzičke fontane da ima šta da se sluša.

  4. У чланку читам „da je … neophodno uraditi posebne saobraćajne studije.“ Молим надлежне да се, пре него што навале на израду студија, провозају градом (без сирена, ротација, професионалних возача). За почетак, нпр. препоручујем да се у шпицу искључе за Душановац (у Љубићку) и погледају како је у том делу, већ дуго времена, регулисан проток реке аутомобила.

  5. Ključna je stavka sa se od ivice auto puta na 30 metara ne sme graditi ništa, a na gradskoj saoraćajnici na 10 metara. Sad će tu krenuti izgradnja svega i svačega.

  6. Predviđam more krvi: zamisli ta kočenja na iznenadnu pojavu pešačkih prelaza, kružnih tokova vozača koji su do sada vozili propisanih 100 km/h a najčešće i mnogo više. Zaustaviti onaj prirodni, brzi saobraćajni tok, sa stotke na nulu, to je nemoguće bez masovnih sudara.

  7. Smanjenjem brzine kretanja na 50km/h smanjiće se gužve. Sasvim logično. Vesić čitao u „Alan Ford“-u.

  8. Za vreme dok su vaši finansijeri vladali obilaznica nije bilo…..Oni ništa nisu radili…Oni su samo krali….Ne brinite vi zato…

  9. Saobraćaj u Beogradu tako dobro funkcioniše da lagano mogu tu deonicu da pretvore u pešačku zonu i da naprave neki trg, tržni centar, koji soliter.

  10. Dojcilo,ovaj ministar je bio u bivsima,ali tad su bili neki pametniji ljudi pa mu nisu dozvoljavali da prosipa svoju „intelegenciju“.

  11. Nadam se da će bar stranci koji idu tranzitom kroz Srbiju, koistiti obilaznicu oko Beograda. Možda se malo i smanje gužve i zagađenja.

  12. U svetu se prave brze saobracajnice kroz grad, da bi olaksali putovanje sa kraja na kraj. Samo ovde samovoljni unistitelj Beograda, ruralne percepcije, moze da ukida jedinu brzu vezu dva dela grada. Rodjen sam kod Fontane, i secam se haoticnog tranzita, koji je prolazio kroz Studentski grad, pored Fontane, pa ispod podvoznjaka. Neko pametan (B.Pesic realizator) je auto-putem resio problem (u to vreme je bilo dovoljno).
    Ko su ovi ljudi sto nam mesetare gradom i unistavaju mnoge dobre stvari, koje su nam koristile decenijama (Stari Savski most, Sajam,..). Mozemo li to da zaustavimo, da izgradimo parkove, sportske oaze, KRUZNE TOKOVE, da ove proklete pametne semafore odnesu u Vesicev podrum.

Ostavite komentar


Društvo

Zašto su baš Ćuprija i Smederevska Palanka najtopliji gradovi i da li ćemo ovog leta prevazići rekord u temperaturi iz 2007. godine? 9

Zašto su baš Ćuprija i Smederevska Palanka najtopliji gradovi i da li ćemo ovog leta prevazići rekord u temperaturi iz 2007. godine?

Najtopliji grad u Srbiji i danas je bila Ćuprija, gde je u 15 časova temperatura vazduha bila čak 41 stepen Celzijusov, dok je 40 stepeni izmereno u Smederevskoj Palanci, a po 39 stepena bilo je u više od deset gradova širom zemlje. Mnogi se pitaju zašto su baš ova dva grada iz dana u dan najtoplija, a klimatolog Vladimir Đurđević objašnjava za Danas zašto je to tako.

Naslovna strana

Naslovna strana za 17. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Antonela Riha, novinarka

I pre nego što sam se učlanila u Klub čitalaca Danasa kupovala sam jedino Danas.