Od novembra ove godine, obimni materijali za sednice Gradskog veća i Skupštine grada, umesto na papiru, izrađivaće se u elektronskoj formi i elektronskim putem će se dostavljati užičkim većnicima i odbornicima.
Odluku o tome je usvojila užička skupština i, prema rečima njenog predsednika Branislava Mitrovića, njenim sprovođenjem ostvariće se ušteda u gradskom budžetu od 1,5 miliona dinara godišnje, koliko se, kako je rekao potroši za štampanje navedenih materijala.
– Međutim, nije ušteda jedini razlog za tu odluku, već naša namera da u potpunosti digitalizujemo tokove dokumenta od javnih preduzeća, javnih ustanova prema Gradskom veću, od Veća prema Skupštini, objasnio je Mitrović i istakao da su tu odluku podržale sve odborničke grupe u užičkoj skupštini.
– Svi odbornici i gradski većnici dobiće tablet uređaje i time ćemo započeti proces tokom koga će se sednice Gradskog veća i Skupštine grada održavati bez papira, najavio je Mitrović i dodao da će ušteđeni novac biti iskorišćen za kupovinu tableta. On je najavio i to da će svi odbornici imati službene elektronske adrese, koje će biti objavljene na zvaničnoj internet stranici grada.
– Na taj način građani moći da ostvare još bolju komunikaciju sa odbornicima, rekao je Mitrović i poručio da će takav proces rada biti u primeni najkasnije do početka novembra ove godine.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.